מחפשים ‘צומי’ אצל טראמפ? פורעי ‘הפלג הירושלמי’ שוב חסמו צמתים • צפו

מאות שוטרי יס"מ ופרשים על סוסים התעמתו הלילה עם כ-500 מפגיני 'הפלג הירושלמי' שחסמו את צומת הרחובות שרי ישראל-יפו ואת הרכבת הקלה בירושלים, במחאה על מעצרו של בחור ישיבה שנעצר בגין עריקות • צפו
חיים טוויל
כ"ז אייר התשע"ז / 22.05.2017 22:21

ברחוב שרי ישראל התפרעו הלילה (שני) מאות מפגינים מהפלג הירושלמי, במחאה על מעצרו של תלמיד ישיבת ‘שערי תבונה’,שנעצר על ידי המשטרה בגין עריקות, לאחר שזומן לנתינת עדות.

בחור הישיבה הועבר לידי המשטרה הצבאית, ומאז מעצרו שוהה בכלא ענתות, עד להחלטת קצין בעניינו.

המפגינים חסמו את צומת הרחובות שרי ישראל-יפו בירושלים, והתעמתו עם כוחות המשטרה ופרשים.

מהמשטרה נמסר בתחילת ההפגנה: ברחוב שרי ישראל ישנם כמה עשרות חרדים אשר מפגינים על רקע מעצר סרבן גיוס. המפגינים פרוסים לאורך הרחוב ולא מהווים הפרעה לתנועה וההפגנה מתקיימת ללא חריגים. כוח משטרה במקום.

מאוחר יותר נמסר מהמשורה: לפני זמן קצר חלק מהמפגינים ניסו לחסום את מסילת הרכבת הקלה סמוך לרחוב נורדאו. פונו על ידי כוח משטרה. כלל צירי התנועה פתוחים ואין הפרעה לתוואי הרכבת.

צילום: קבוצת מחאות החרדים הקיצוניים

שקט כעת. המשטרה ערוכה במקום.

מהמשטרה נמסר עוד, כי החל משעות הבוקר אלפי שוטרים ולוחמי מגב פועלים בפריסה ארצית בדגש לירושלים במסגרת ביקור נשיא ארה”ב. במקביל לכך ערוכה המשטרה לתת מענה לכל מחאה שתתקיים, בדגש לאלו שיגרמו לחסימות צירים והפרות סדר.

צילום: קבוצת מחאות החרדים הקיצוניים

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פייק ניוז חרדי
    23/05/2017 01:42
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. נראה לי שהיו שם לפחות 5000 אנשים ומדובר במקרה של חטיפת בחור כצעד נקמני של המשטרה היא יכלה בקלות לפתור את זה אם היא היתה חכמה ואם יש למישהו עמדה עיקבית בנוגע לטיפול במאסר בחורים לא קוראים לזה צומי

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   23/05/2017 09:30

      הייתי שם היה הרבה הרבה מעבר ל500 חבל שלא מביאים הסרטה של הפגנה עצמה אלא של הרבה יותר מאוחר כשכבר רוב הציבור היו בשמגר ולא שם תביאו סרטון של הזמן של עצירת רכבת הקלה והכמות שהיו שם שדרך אגב היה כמעט כל כולו אברכים כי בחורי הפלג היה להם הוראה לא לצאת מהישיבה ורק אברכים.. בקיצור תמשיכו להסיט נגד הפלג ולבחור סרטונים הכי מתאימים לכם.