המפיקים של המתיחה: תומכי משה פייגלין. סג”ל: יצאתי פיתה, אתנקם

למשך שתי דקות היה בטוח השדרן אראל סג"לכי הוא משוחח עם דונלד טראמפ בשעה שזה עשה את דרכו לארץ אבל אז הוא גילה: מתחו אותו • סג"ל: שילוב של להיטות יתר עם מתיחה מושקעת היטב. אני אתנקם במי שעבד עלי. שיצפה למתיחה אכזרית"
אבי כץ
כ"ז אייר התשע"ז / 22.05.2017 21:43

הגעתו של הנשיא דונלד טראמפ לישראל סיפקה מספר רגעים מביכים, אבל אין ספק ש’הנפילה’ הגדולה שייכת לצוות ההפקה של תוכנית הבוקר של השדרן אראל סג”ל,  כאשר אדם שהתחזה לנשיא ארה”ב עלה לשידור בתוכנית.

השיחה עם המתחזה, שחיקה את קולו של הנשיא, נמשכה קרוב לשתי דקות והופסקה לאחר שבתגובה לשאלה על הסדר אפשרי במזרח התיכון – ענה המתחזה: “למשל, קיבלתי רעיון מאדם בשם משה פייגלין ומאוד אהבתי את מה שקראתי, חשבתי שזה מאוד מעניין”.

באותו רגע סג”ל – שהיה בטוח כי הוא מראיין את הנשיא ממטוסו, והמגיש האורח, עיתונאי ‘הארץ’ חיים לוינסון, הבינו כי מדובר במתיחה – והמתחזה הורד מהקו, אמר סג”ל בשידור: “זה היה מצחיק. נכון, עשו לנו פה מתיחה, אבל זה מגניב…”

מאוחר יותר צייץ: “יצאתי פיתה. שילוב של להיטות יתר עם מתיחה מושקעת היטב (מספרים של הבית הלבן, מיילים וכו’). האחראים: תומכי משה פייגלין”.  הוא הוסיף בהומור: “מחר אגב נראיין את פוטין”.

בתגובה מפורטת יותר לחדשות 2, אמר אראל סג”ל מוקדם יותר: “אתמול בלילה אחד העורכים של התכנית שלי קיבל שיחה מהבית הלבן מאדם בשם מייק דדקי, שהגיעה בעקבות אימיילים שקיבלנו ונראים לגמרי לג’יט – אבל היום כנראה שזאת לא בעיה לעשות את זה.

“ביקשנו שיחה עם הנשיא טראמפ כבר הרבה זמן, ומכיוון שזה היה נראה לג’יט אמרתי סבבה, לא נודיע ולא נדבר על זה כי זה לא נשמע הגיוני.

ואז באמת הגיעה השיחה – אמרתי ולו בשביל הסיכוי המזערי שאני טועה (נעלה אותו)– אבל קלטתי בשנייה שזאת מתיחה וירדנו מזה, וגם אמרנו את זה.

“אם זה היה מצליח זאת הייתה אחת המתיחות הגדולות, אבל למזלו של הבחור או למזלנו – הקול שלו לא דמה לזה של דונלד טראמפ. אז המתיחה הסתיימה בטרם עת, נפחה את נשמתו.

“אבל כל הכבוד להם שהם הצליחו לעשות את זה, באמת זה היה רציני, מכתבים והכל. היה לי הרושם שזה אותנטי אבל בסדר, אנשים עובדים. אנחנו לא יודעים מי עבד עלינו, אבל כשאני אדע מי עבד עליי, אני אתנקם. שיצפה למתיחה אכזרית”.

לאחר דיון שקיימו ראשי התחנה על התקלה  החמורה, הושעה עורך תוכניתו של סג”ל עד הודעה חדשה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פאדיחה
    22/05/2017 22:46
    אהרן
  1. באמת לא נעים. אבל איך אפשר למנוע פאשלות כאלו??