משרד החוץ על הסלפי של אורן חזן: ‘אנשים שלא הוזמנו התגנבו לשורה’

במהלך קבלת הפנים של נשיא ארה"ב בנתב"ג, עבר טראמפ ולחץ ידיים לכל הדרג המדיני הבכיר • ואז ח"כ אורן חזן "משך" את הנשיא לתמונה משותפת • משרד החוץ פרסם הבהרה חריגה
אריה ריבקינד
כ"ו אייר התשע"ז / 22.05.2017 16:40

אחרי שח”כ אורן חזן שבר שיא נוסף של פורבינצונלאיותו גרם לגבות רבות להתרומם במהלך טקס קבלת הפנים החגיגית לנשיא דונלד טראמפ בנתב”ג, כאשר משך את הנשיא ארה”ב לתמונת “סלפי” – פרסם אחר הצהרים (שני) משרד החוץ הודעה.

במשרד החוץ ביקשו להבהיר כי המשרד הזמין לטקס קבלת הפנים לנשיא טראמפ את “סגל א'” בלבד – הצמרת הבכירה של מדינת ישראל.

“לצערנו, מספר אנשים שלא נכללו ברשימת הסגל הבכיר ‘התגנבו’ לשורת לוחצי הידיים, וחרף הפצרות גורמי המקצוע של משרד החוץ מיאנו לעזוב את השורה”, נמסר.

כפי שדווח בחרדים 10,  חזן סיפר בשיחה עם יעל דן בגלצ על צילום ה”סלפי” אותו התעקש לבצע עם נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, על השטיח האדום.

חבר הכנסת התגאה בהישג: “אמרתי לו בוא נעשה ‘סלפי’ והוא אמר לי ‘בוודאי’. אני מניח שהיד של נתניהו מעידה על זה שהוא לא כל כך אהב”.

בריאיון לחדשות 2 אמר חזן: “אנשים התרגשו ואמרו ‘איך לא עשינו את זה גם, צריכים ללמוד ממך’. אני חושב שגם הוא התרגש”, אמר חזן. “הוא גילה סבלנות.

“נתקע לי הפלאפון ולא נפתחה המצלמה אז כיביתי והדלקתי אותה שוב והוא חיכה בסבלנות. מה שאני עברתי בשביל הסלפי הזה. אני ביקשתי יפה, סיפרתי לו בהתחלה שאומרים שאני טראמפ הישראלי והוא אמר שצריך עוד כמונו. ואז שאלתי אותו אם אפשר סלפי והוא אמר בשמחה”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    Orin we love you
    22/05/2017 19:03
    Solo
  1. Orin we love you

  2. תשומי
    22/05/2017 22:46
    מאיר
  3. בסך הכול אורן חזן רצה קצת תשומי. פרסום בלשון אלגנטית. מה שרצתה מירי רגב עם השמלה המצחיקה שלה.

  4. הכי אורן בעולם
    22/05/2017 22:51
    יוסי
  5. הידד לאורן!