בשל תקלות טכניות: עיכוב בהטסת הצעיר שנמצא ללא הכרה באומן לישראל

למרות שהוא כבר הועלה הלילה על טיסה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית חולים בישראל - הוא הוחזר לבית החולים הפרטי בקייב • הגה"צ רבי יעקב מאיר שכטר, ממנהיגי חסידות ברסלב, הוסיף לו את השם "חיים"
נתן פרל
כ"ו אייר התשע"ז / 22.05.2017 16:03

הצעיר החרדי מביתר עלית, שאותר ללא הכרה בערב שבת בדירה סמוך לציון רבי נחמן מברסלב בעיר אומן,  העובר בפעילות וסיוע של הצלה אוקראינה במוצ”ש לבית החולים פרטי בקייב, שם הוא עדיין מאושפז במצב קשה אך יציב.

הגה”צ רבי יעקב מאיר שכטר, ממנהיגי חסידות ברסלב, הוסיף לו את השם חיים כסגולה לרפואתו.

בשל תקלות טכניות, ולמרות שהוא כבר הועלה הלילה על טיסה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית חולים בישראל – הוא הוחזר לבית החולים הפרטי בקייב.

מטוס אמבולנס עם צוות טיפול נמרץ צפוי להגיע רק בשעות הערב לקייב, עקב עיכובים בהמראות מנתב”ג בשל ביקורו של נשיא ארה”ב דונלד טראמפ בישראל.

בהצלה אוקראינה, בראשות היו”ר הרב הלל כהן, ממשיכים לסייע מקרוב לבני המשפחה שהגיעו מהארץ לשהות לצידו בבית החולים הפרטי בקייב, ופועלים על מנת לזרז את ההליכים להטסתו לטיפול רפואי בישראל.

שמו לתפילה: חיים מאיר שמחה בן רות.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עזרו לנו להציל את שמחה!
    22/05/2017 19:44
    נחמן
  1. חייבים להציל את שמחה! בבקשה כנסו לתרום דרך אתר גיוסים לקהילה וביחד נציל את חייו של שמחה. העתיקו והדביקו את הקישור הזה והפיצו לאחרים: https://goo.gl/46w3Jy או חפשו בגוגל גיוסים לקהילה. תודה רבה