ביבי ניסה למנוע: אורן חזן התעקש על סלפי עם טראמפ בקבלת הפנים

שכונה: חבר הכנסת אורן חזן, שכלל לא אמור היה להיות בשורת לוחצי הידיים עם נשיא ארה"ב בקבלת הפנים הרשמית, ניסה לעשות "סלפי" עם דונלד טראמפ • נתניהו ניסה למנוע את המבוכה, ללא הצלחה
אבי כץ
כ"ו אייר התשע"ז / 22.05.2017 13:29

חבר הכנסת אורן חזן מהליכוד סיפר היום (שני) בשיחה עם יעל דן בגלצ על צילום ה”סלפי” אותו התעקש לבצע עם נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, על השטיח האדום.

חבר הכנסת התגאה בהישג: “אמרתי לו בוא נעשה ‘סלפי’ והוא אמר לי ‘בוודאי’. אני מניח שהיד של נתניהו מעידה על זה שהוא לא כל כך אהב”.

בריאיון לחדשות 2 אמר חזן: “אנשים התרגשו ואמרו ‘איך לא עשינו את זה גם, צריכים ללמוד ממך’. אני חושב שגם הוא התרגש”, אמר חזן. “הוא גילה סבלנות.

“נתקע לי הפלאפון ולא נפתחה המצלמה אז כיביתי והדלקתי אותה שוב והוא חיכה בסבלנות. מה שאני עברתי בשביל הסלפי הזה. אני ביקשתי יפה, סיפרתי לו בהתחלה שאומרים שאני טראמפ הישראלי והוא אמר שצריך עוד כמונו. ואז שאלתי אותו אם אפשר סלפי והוא אמר בשמחה”.

חזן, המכהן כסגן יו”ר הכנסת, גרם למבוכה בטקס כאשר חבק את הנשיא האמריקני בעת שהיה במעמד לחיצות הידיים של השרים והמכובדים, והרים את הטלפון הנייד בכדי לצלם את תמונה משותפת.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שליווה את טראמפ לאורך השטיח האדום, ניסה להוריד את ידו של חזן, אולם זה הצליח לצלם, למרות כל המכשולים, את ה”סלפי” המשותף עם טראמפ.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חחחחחחזן ראש הממשלה הבא
    22/05/2017 14:28
    מסעוד נתניהו
  1. אין עליו