נעצר בבני ברק: רצה חניה ליד הבית וצבע את ה’אדום-לבן’ בצבע אפור

תשוב העיר בני ברק נעצר לחקירה, לאחר שצבע בצבע אפור אבני שפה בצבעי אדום-לבן - כדי שיוכל להחנות את רכבו סמוך לביתו • החשד: היזק לרכוש והשחתת פני מקרקעין
חיים טוויל
כ"ו אייר התשע"ז / 22.05.2017 10:21

חיפש חניה ליד הבית וצבע את אבני שפת הכביש באפור: משטרת ישראל עצרה אתמול  תושב בני ברק, בשנות ה-40 לחייו,  בחשד להיזק לרכוש והשחתת פני מקרקעין בעיר בני ברק.

על פי החשד, אבני שפת הכביש בסמוך לביתו של החשוד צבועים באדום-לבן ואינם מאפשרים חניית כלי רכב. האיש, שככל הנראה חיפש מקום חנייה נוח בסמוך לביתו, צבע את אבני שפת הכביש בצבע אפור – והחנה את רכבו.

החשוד נעצר ונלקח לחקירה, שלאחריה שוחרר בתנאים מגבילים.

בכוונת המשטרה לפעול להגשת כתב אישום נגדו.

כפי שדווח בחרדים 10, כחלק מהמהפך התחבורתי תוגברה בחודשים האחרונים גם מחלקת הפיקוח העירונית: עוד ועוד פקחים מסתובבים ברחובות, מניחים דו”חות על כל שמשת רכב שחונה שלא כחוק, אם זה באזור המסומן ב’אדום לבן’ או ב’כחול לבן’ – אך ללא תשלום, ואפילו בתחנות האוטובוסים.

את הדו”חות מחלקים גם אחרי שעות פעילות הפקחים, זאת באמצעות מצלמות המתעדות את החונים שלא כחוק.

אלא שמתלונות שהגיעו לידי חרדים 10 עולה, כי עוד ועוד תושבים בעיר החרדית, המוגדרת כ’עיר ללא הפסקה’, טוענים מזה תקופה ארוכה שהעיר הפכה גם ל’עיר ללא חנייה’.

לטענתם, בעוד העירייה מחזיקה צוות פקחים שמחלקים דו”חות בכל אזור בעיר, המצוקה הגדולה ביותר היא דווקא באזורים בהם ממוקמים מוסדות החינוך.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גם אצלנו באזור צבעו אפור... לא עשו כלום - לא יתעסקו עם עברינים
    22/05/2017 11:49
    חלי
  1. העברינים באזורנו (פרדס כץ) צבעו אדום לבן באפור. סמוך לצומת.
    לא עשו כלום. ובטח לא יעשו….

    • חלי   25/05/2017 10:22

      אולי זה מהם… אבל הם עברינים גדולים מהמדרכה הזו. כל השטח עליו יושבים נעשה בפלישה. וגם הביאו מתושבי הכפר לדור עימהם קרי תרנגולים אווזים טווסים וכיוצ”ב…
      ואף מארצות אפריקה הביאו לדור בחלקם ע”מ להרוויח שכ”ד. מענין אם משולם על כך מס. נוסף ע”כ מרבים הם כלבים למסחר בתנאים מחרידים וריח הצחנה מתפרץ לכל רוח. מה גם שמסתובבים שם ילדים קטנים במתחם ללא נעלים וגרבים והווי ידוע לכולם שעל ריצפת המתחם והאזור מוצאים בעלי החיים שנזכרו לעייל את “רווחתם”. איפה העיריה? המשטרה ? הרווחה?? עמותות לרווחת בעלי החיים?? מפחדים? הרגעתם אותם. וימשיכו ככל העולה על רוחם!