גם בלי לחיצת יד: נתניהו מכריח את השרים להגיע לקבלת פנים לטראמפ

לא רוצים להיות ניצבים בהצגה: אחרי שהתברר כי לא יוכלו ללחוץ את ידיו את הנשיא האמריקני - שרים בממשלה והרבנים הראשיים תיכננו שלא להגיע לקבלת הפנים בנתב"ג • אלא שנתניהו הודיע: מחייב את השרים להתייצב בנתב"ג • חסר תקדים: השרים שיגיעו יחויבו בבידוק ביטחוני
אריה ריבקינד
כ"ה אייר התשע"ז / 21.05.2017 13:33

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע בצהריים (ראשון) לשרי הממשלה כי הם מחויבים להגיע מחר להשתתף בקבלת הפנים הרשמית לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ורעייתו מלניה בנתב”ג.

הנחיית נתניהו יצאה לאחר ששרים בממשלה הודיעו כי הם מתכוונים להיעדר מקבלת הפנים הרשמית, לאחר שעודכנו כי לא יוכלו ללחוץ את ידיו של הנשיא וגם לא להחליף עימו כמה מילים.

ערוץ 7 מדווח, כי גם הרבנים הראשיים לישראל, הגר”ד דוד לאו והגר”י יוסף, הודיעו כי ייעדרו מהטקס בנתב”ג, אולם יתכן שבסופו של דבר ישתתפו, נוכח ההנחייה של ראש הממשלה לשרים.

לפי דיווח של שלמה צזנה מישראל היום, בצעד חסר תקדים, השרים שיגיעו לקבלת הפנים יחויבו בבידוק ביטחוני, לפני המפגש עם טראמפ – מה שככל הנראה הוסיף לזעם וההשפלה של השרים.

בשל סידורי הביטחון בנמל התעופה בן־גוריון, יועברו ממחר ועד ליום רביעי כל הטיסות הבינלאומיות ממסוף 1 למסוף 3. כל טיסות הלואו־קוסט שאמורות לצאת מטרמינל 1 יועברו לטרמינל 3. הודעה על השינוי הועברה לחברות התעופה במהלך סוף השבוע. בטיסות הפנים לאילת וממנה לא חל שינוי – הן תצאנה מטרמינל 1 על פי לוח הטיסות שתוכנן ופורסם על ידי ארקיע וישראייר. רשות שדות התעופה מבקשת מהנוסעים לתכנן את הגעתם לנמל התעופה בהתחשב בעומסי התנועה הצפויים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות