נתניהו על ההסתה נגד ראש אכ”א: “מצפה מכל מנהיגי הציבור להוקיע”

ראש הממשלה התייחס בפתח ישיבת הממשלה להסתה של חרדים קיצוניים נגד ראש אכ"א האלוף מוטי אלמוז: "הפלג הקטן והקיצוני הזה שכופר במדינת ישראל ובצבא העם, אינו מייצג את הציבור החרדי"
אריה ריבקינד
כ"ה אייר התשע"ז / 21.05.2017 12:03

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה לביקורו הצפוי של הנשיא דונלד טראמפ לישראל וגינה את ההסתה של חרדים קיצוניים נגד ראש אכ”א האלוף מוטי אלמוז.

“נשיא ארה”ב דונלד טראמפ ורעייתו מלניה יגיעו מחר לביקור היסטורי במדינת ישראל”, אמר נתניהו. ”ביחד איתם יגיעו בכירים בממשל ובבית הלבן. זהו מסעו הראשון של הנשיא טראמפ אל מחוץ לגבולות ארה”ב, ולכבוד הוא לנו שהוא בחר להגיע בו לירושלים, בירת ישראל, וכמובן למדינת ישראל”.

ראש הממשלה הדגיש כי ידון עם הנשיא טראמפ בדרכים לחיזוק היחסים בין ישראל לארה”ב. “נחזק את הקשרים הביטחוניים, והם הולכים ומתחזקים מדי יום, ונדון גם בדרכים לקדם את השלום. אדוני הנשיא, אזרחי ישראל מחכים לך בזרועות פתוחות”.

על ההסתה נגד ראש אכ”א אמר נתניהו: ”אני מבקש גם להעיר הערה לגבי דברים שהתרחשו בסוף השבוע. שוב הייתה התקפה, במקרה הזה על ראש אכ”א, על ידי פלג קיצוני שלא מייצג את הציבור החרדי, אבל אני רואה בחומרה רבה את ההתקפות הללו. מדינת ישראל, צבא ההגנה לישראל, הם הגורם היחיד שמבדיל בין גורל עמנו בעבר, לבין העתיד המובטח שלנו היום.

”צה”ל מגן על כל אזרחי ישראל, לרבות הפלג הקטן והקיצוני הזה שכופר במדינת ישראל ובצבא העם, ושאינו מייצג את הציבור החרדי. אני מצפה מכל מנהיגי הציבור להוקיע את הדברים הללו ואת ההסתה הזאת”, הדגיש ראש הממשלה.

כפי שדווח בחרדים10, עשרות חרדים קיצוניים, המתנגדים לגיוס לצה”ל, הפגינו ביום שישי מול ביתו של ראש אגף כוח אדם האלוף מוטי אלמוז, המתגורר בכפר תבור.

המפגינים הפיצו כרזות נאצה נגד אלמוז, מודעות המופצות על קירות השכונות החרדיות בירושלים,   בהן נכתב” “דע לך – סופך יהיה מר כהיטלר וחבריו”.

בפשקוויל נאמר עוד: “מוטי אלמוז ראש אכ”א, המוכר נשמתו בעבור בצע כסף. עד מתי תשרוף נשמות בני ובנות ישראל בכבשונות האושוויץ – צבא השמד”.

בעקבות ההפגנה, המשטרה פתחה בחקירה בחשד להסתה כנגד ראש אכ”א.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות