ועד כפר חב”ד עונה לרב אשכנזי: “מופתעים מקריאת האיומים במכתבך”

יוסף גרינבוים
|
כ"ה אייר התשע"ז / 21.05.2017 01:09
לאחר שדרש במכתב חריף ששיגר לוועד כפר חב”ד, שלא לאשר למשפחת ליפשיץ להרחיב את המשחטה שבבעלותה – עונה הוועד לרב מאיר אשכנזי, במכתב תגובה: “אנו דוחים מכל וכל את הטענות והדרישות העולות ממכתב כת”ר”

 המחלוקת בין רבו של כפר חב”ד, הגר”מ אשכנזי לוועד היישוב מתרחבת: בתגובה למכתב החריף ששיגר רבו של המרא דאתרא לוועד הגשמי של כפר חב”ד –  מכתב שנחשף לראשונה באתר חרדים10 – בו גולל הגר”מ אשכנזי  מה קרה מאחורי הקלעים במלחמה ש”העסקנים לוחמים בי כי פעלתי נגד המשחטה”,  ואיים כי לא אוכל לעצור הליכים חוקיים שיפרקו את הוועד בכפר חב”ד, וכי  יוגשו תביעות אישיות נגד מי שלא מתנערים ממעשיהם הלא חוקיים של היו”ר הקודם והיו”ר הנוכחי הרב מאיר אשכנזי – שיגרו בסוף השבוע חברי הוועד מכתב תגובה.

במכתב מודיעים חברי הוועד, כי הם אינם נעתרים לדרישתו למנוע את הרחבת המשחטה שבבעלות משפחת ליפשיץ, וכי בכוונתם לאשר את ההרחבה, כפי שהוחלט באסיפה הכללית “בניהול כבוד תורתו”.

על האיומים ששיגר במכתבו, כותבים חברי הוועד: “אנו דוחים מכל וכל את הטענות והדרישות העולות ממכתב כת”ר, ומופתעים מקריאת האיומים הנזכרים בו כלפי חברי הוועד..

“יתרה מזו, הסייפא של מכתבו המאיים בתביעות אישיות, אינו רלוונטי למי מחברי הוועד, שמעולם לא פעלו, ובע”ה גם לא יפעלו נגד החלטות האסיפה הכללית”.