שוקו על קירות ‘בעל התניא שול’: ונדליזם בבית הכנסת במאה שערים

בליל שבת, כשהגיע הגבאי הרב צבי חנון לנעול לאחר סעודת שבת, את בית הכנסת 'בעל התניא שול' בשכונת מאה שערים, הוא הופתע לגלות מעשה ונדליזם • סיקריקים התיזו שוקו על הקירות וגנבו עלונים
יוסף גרינבוים
כ"ו אייר התשע"ז / 22.05.2017 10:00

בית כנסת חב״ד במאה שערים חולל בליל שבת: כאשר חזר הרב צבי חנון, גבאי בית הכנסת, לאחר סעודת שבת לסדר ולנעול את בית הכנסת – לאחר שיש חסידים שמאריכים בתפילה – הוא הופתע לגלות מעשה ונדליזם בתוך בית הכנסת, שבוצע על ידי סיקריקים תושבי השכונה.

הקנאים התיזו שוקו על חלק מקירות בית הכנסת, גנבו עלוני ‘שיחת השבוע’ , עיתוני כפר חב”ד, וגיליונות ‘התקשרות’ ו’דבר מלכות’ השייכים לבית הכנסת.

הרב שמעון קאהן מעסקני הקהילה, סיפר: “כידוע, בבית הכנסת חב”ד מאה שערים יש פעילות יפה, בחג השבועות הקרוב, וכבר בימים אלו נערכים לקראת אירועי שמחת תורה, כשסביבות 1000 איש מאנשי ירושלים משתתפים בתפילות, בהתוועדויות ובקידושים. ש גורמים שהפעילות המבורכת של הקהילה בשכונה לצנינים בעיניהם וזו לא הפעם הראשונה שאנו חווים התנכלויות.

“בהנהלת בית הכנסת והגבאי הרב צבי חנון הוחלט לחזק להוסיף ולהעצים את מפעל פרוייקט שמחת תורה”. על רקע ההתנכלויות, מציין הרב קאהן: “השנה תוצב אבטחה מעגלית לשלומם של משתתפי התוועדות. יהיה השנה בעזרת ה’ אירוע מיוחד”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות