טרגדיה: נער בן 13 מבני ברק טבע למוות בבריכה פרטית בפתח תקוה

בן 13 מבני ברק טבע בבריכה פרטית ברחוב שמואל הנגיד בפתח תקוה • אזרחים משו את הילד מהבריכה והזעיקו את כוחות ההצלה • למרבה הצער, במרכז שניידר נקבע מותו
חיים טוויל
כ"ג אייר התשע"ז / 19.05.2017 18:33

טרגדיה: נער בן 13, שהגיע עם תלמידי ‘מתמידים’ מבני ברק, טבע בערב שבת בבריכה פרטית בפתח תקווה.

בשעה 16:05 נמסר למד”א מרחב ירקון על נער שנמשה מהמים כשהוא מחוסר הכרה. חובשים ופרמדיקים של מד”א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שניידר תוך פעולות החייאה, כשמצבו “קריטי”.

חובש רפואת חרום במד”א, מתן קליפר ופאראמדיק מד”א אלכס אברמוביץ, סיפרו: כשהגענו ראינו על שפת הבריכה ילד כבן 12 שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה אנשים שהיו במקום סיפרו שמשו אותו מקרקעית הבריכה והתחילו פעולות החייאה בסיסיות , הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, ביצענו פעולות החייאה מתקדמות ופינינו אותו במהירות לבית חולים תוך המשך פעולות החייאה כשמצבו קריטי”.

בועז כרמי, חובש רפואת חירום של איחוד הצלה, סיפר: “כשהגעתי לזירה הנער היה מחוץ למים ללא הכרה וללא דופק ונשימה לאחר שנמשה מהמים על ידי מציל בסיוע אזרחים.

“בסיוע מתנדבים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה סניף פתח תקווה ביצענו בו פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש”.

בתום נסיונות החייאה בבית החולים, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. “לצערינו למרות מאמצי הרופאים וההחייאה הממושכת, נקבע מותו של הנער שהובא לבית החולים בעקבות טביעה בבריכה”, נמסר מבית החולים שניידר.

שוטרים שהגיעו למקום פתחו בבדיקת נסיבות האירוע. לאחר התייעצות עם הפרקליטות, הוחלט על העברתו של המנוח לבדיקה פתולוגית וחקירתם של המציל ובעל הבריכה, בחשד לגרימת מוות ברשלנות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות