“סופך יהיה מר כהיטלר”: סערה בגלל הסתה בבית ראש אכ”א בכפר תבור

חרדים קיצוניים הפגינו מול ביתו של האלוף מוטי אלמוז והפיצו כרזות נאצה • ראש אכ"א על הפשקווילים נגדו: "האמירות חמורות ויש לגנותן" • על הפלג הירושלמי: "הם חושבים שהם מורמים מעם" • ליברמן: למצות בנחרצות ובאופן מיידי את הדין עם העבריינים הללו"
חיים טוויל
כ"ג אייר התשע"ז / 19.05.2017 15:46

עשרות חרדים קיצוניים, המתנגדים לגיוס לצה”ל, הפגינו הבוקר (שישי) מול ביתו של ראש אגף כוח אדם האלוף מוטי אלמוז, המתגורר בכפר תבור.

המפגינים הפיצו כרזות נאצה נגד אלמוז, מודעות המופצות על קירות השכונות החרדיות בירושלים,   בהן נכתב” “דע לך – סופך יהיה מר כהיטלר וחבריו”.

בפשקוויל נאמר עוד: “מוטי אלמוז ראש אכ”א, המוכר נשמתו בעבור בצע כסף. עד מתי תשרוף נשמות בני ובנות ישראל בכבשונות האושוויץ – צבא השמד”.

בעקבות ההפגנה, המשטרה פתחה בחקירה בחשד להסתה כנגד ראש אכ”א.

אלמוז אמר בתגובה לפשקווילים: “האמירות בכרזות חמורות ויש לגנותן”.

הוא תקף את מובילי המחאה נגד הגיוס ואמר: “הפלג הירושלמי חושב שהוא מורם מעם ופטור מהחוק וצריך לנקוט מולו יד קשה. הם חושבים שבעקבות הקשקושים האלה נקבל החלטות”.

שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר בתגובה: “ההסתה הקשה נגד ראש אכ”א אלוף מוטי אלמוז, וכלפי צה”ל, חייליו ומפקדיו – היא בלתי נסבלת ומהווה חציית כל קו אדום.

”אסור לנו להשלים עם תופעות מסוכנות שכאלו. אני קורא למשטרה ולפרקליטות למצות בנחרצות ובאופן מיידי את הדין עם העבריינים הללו. אני מעניק גיבוי מלא לאלוף אלמוז”, הדגיש ליברמן.

הרמטכ״ל רב-אלוף גדי איזנקוט, שוחח עם ראש אכ״א והביע שאט נפש מהמתקפה עליו. ״אני קורא לרשויות אכיפת החוק לפעול על מנת לשים ידם על האחראים למעשה המכוער״.

הרמטכ״ל הבטיח כי מפקדי צה״ל וחייליו ימשיכו לעשות למען בטחון אזרחי ישראל ולא ירתעו מהתקפות מסוג זה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כנסו עכשיו
    19/05/2017 19:11
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. גדול הדור האמיתי נגד גיוס חרדים למסגרות הציוניות של שמד בפועל ממש. היינו הגדול הדור מרן ורבנן רבנן של כל ישראל הצדיק הראש ישיבה הגר”ש אויערבך שליט”א נגד גיוס חרדים למסגרות הציוניות הצבאיות והאזרחיות. ועשית ככל אשר יורוך, נשמעים לגדול הדור, ולא משתפים פעולה עם גזירת הגיוס!!! “אשרינו מה טוב חלקנו, ומה נעים גורלנו, ומה יפה ירושתנו” הוא ביטוי של שמחת הנפש על אשר זכתה להיות בקרן אורה של תורה, ותורה זו אורה, ובגלל שיש לנו דעת תורה ע”פ גדולי ישראל אנחנו שמחים..

    ע”פ חוק של לפיד המשומד אסור להגיד צה״ל = משרפות אושוויץ, אבל חוק זה חוק, וחייבים להחזיק החוק ולא לומר שצה״ל = משרפות אושוויץ.

  2. חורבן ממש
    29/07/2017 23:31
    יהודי
  3. איך אתם ללא בושה מכנים יהודי לסורר הזה .מה קורה לנו יהודים.לאן אתם רוצים להגיע .ויכוח זה דבר לגיטימי.אבל לכנות יהודי בגן הזה זה כבר חציית כל הגבולות.תחזרו בכם