“ראיתי את המוות בעיניים”: היהודי שירה במחבל מספר על רגעי הדרמה

חיים טוויל
|
כ"ב אייר התשע"ז / 18.05.2017 18:56
תושב ביישוב איתמר, שניצל בצהריים ממתקפת לינץ’ של פורעים ערבים בכפר חווארה שבשומרון, מספר על הרגעים הקשים ועל הירי • “אני מודה לה’ על הנס הגדול” • צפו

תושב איתמר, אשר נאלץ לירות היום (חמישי) במחבל ערבי במטרה להיחלץ ממתקפת לינץ’ של ערבים בדרכו לביתו, סיפר על האירוע הקשה.

“חזרתי מקניות ברמי לוי, הסלים היו באוטו, התחילה הפגנה אלימה באמצע חווארה. ברוך ה’ למזלי הצלחתי להיחלץ משם ולהגיע הביתה בשלום. ראיתי את המוות בעיניים, כמעט עשו לי לינץ'”, סיפר, “אני מודה לה’ על הנס הגדול”.

האיש, אב לשמונה ילדים ועובד סוציאלי במקצועו, היה בדרך הביתה לילדיו מקניות בשער בנימין. הוא עוכב לאחר התקרית וטען כי חש סכנת חיים וירה באוויר.

לאחר מכן הגיע לתחנת המשטרה באריאל שם הגיש תלונה על ניסיון הרצח שחווה.

לאחר שסיים למסור את תלונתו על האירוע, הוא הודה למשטרה על קבלת התלונה והביע תקוה כי הפורעים יעצרו במהירות האפשרית.

משם חזר לביתו ולמשפחתו.

עו”ד עדי קידר מארגון חוננו: “לאחר שאתמול ראינו אירוע חמור של זריקת אבנים בבנימין, ראינו היום עליית מדרגה חמורה בשומרון, כאשר אזרח ישראלי נקלע למארב בהפגנה אלימה ביותר בחאוורה, נזקק לעשות שימוש בנשק שלו וניצל אך בנס.

“ישנה כאן נקודת עניות לביטחון האיזור ולביטחון התושבים. רק אתמול התרענו שההתמקדות בחקירת אירועי אתמול ואוזלת היד לגבי המחבלים תראה נרפות ותשפיע על האוייב.

” ואכן, לא חלפו עשרים וארבע שעות והנה מקרה של אזרח שאך בנס ניצל והצליח להימלט רגע לפני שחייו. קופחו אני קורא שוב למשטרה ולצבא לנקוט ביד קשה ותקיפה ולהגן על התושבים”.