המתחרד”קים במאה שערים • צפו: התקיפה והמעצרים, רגע אחרי רגע

בלשים מחופשים ל'חייל' ו'חיילת' חרדיים הגיעו לסיור בשכונת מאה שערים: שלושה צעירים שתקפו את החייל בזעקות גנאי נעצרו על ידי כוחות משטרה שארבו בפתח השכונה - ופרצו פנימה • צפו בתיעוד דרמטי גם ממצלמת אבטחה
חיים טוויל
כ"ב אייר התשע"ז / 18.05.2017 19:22

שיטת הפעולה של המשטרה, במסגרת המלחמה בתוקפי החיילים החרדים, הופעלה הערב (חמישי) בשכונת מאה שערים.

בעוד שני בלשים של ימ”ר נכנסו מכיכר השבת לתוך שכונת מאה שערים כשהם מחופשים לחייל וחיילת, המתינו כוחות משטרה בחוץ – לקראת פריצה פנימה.

בשלב מסוים ה’חיילת’ יצאה מהשכונה, והחייל המשיך לצעוד לאורך הרחוב, כשאחריו צועדים עשרות ילדים, תוך שהם קוראים קריאות גנאי, ומבתים נזרקו לעברו חפצים.

בשלב זה פרצו הכוחות פנימה, כשחלקם מחופשים  לחרדים ועצרו שלושה חרדים – קטין ושני מבוגרים. גם הכוחות שפרצו פנימה הותקפו בחפצים שהושלכו מבתים.

העצורים נלקחו אל ‘מגרש הרוסים’.

מהמשטרה נמסר: 3 חשודים נעצרו בפעילות מבצעית מתוכננת של המשטרה שהתקיימה בשכונת מאה שערים, לאחר שתקפו לובש מדים שהלך בשכונת מאה שערים, וחלקם ניסו לסכל ולמנוע את המעצר שביצעו השוטרים.

שלוש החשודים – בהם קטין – הובאו לחקירה במשטרה.

במשטרה ציינו כי “הפעילות המבצעית המתוכננת החלה לפני מספר חודשים והיא נמשכת כל העת, במטרה לפעול כנגד כל מי שפועל בגלוי לתקוף לובש מדים באשר הוא”.

כתב חרדים10 מציין, כי מהתיעוד עולה שהמבוגרים לא עשו דבר, ולכאורה נעצרו על לא עוול בכפם.

צפו: שלב אחרי שלב. 

 

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פרובוקציה לשמה - חופש להסתה
    18/05/2017 22:22
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. לא אתפלא שמאחורי הפרובוקציות של מתחזים עם מדים עומד מימון של הקרן החדשה לישראל, בושה וחרפה, הכל במלחמה נגד עיקרי הדת, שולחים חייל עם חיילת לפעולת אקשן, חבורת ילדים צועקים בלהט אינו סיבה להפעיל מעצר אלים כלפיהם, מקווה שעו”ד של העצורים יציג את הסרטון לשופט, כדי להרחיק אחד לתמיד את מחרחי הריב ומדון משכונותינו.

  2. ימח שמם של הציונים
    18/05/2017 22:48
    יהודי
  3. ימח שמם של הציונים