צפו בדרמה: יהודי שנקלע ללינץ’ בחווארה ירה בפורעים – והרג מחבל

כ-200 פלסטינים התפרעו ויידו אבנים לעבר כלי רכב ישראליים סמוך לחווארה בשומרון • יהודי מאיתמר שרכבו נרגם ולא יכול היה להימלט פתח באש לעבר שני מחבלים • פורע אחד נהרג, שני נפצע באורח קשה • יוסי דגן: "אסור לנהוג בכפפות משי. מגבה לחלוטין את התושב שהגן על חייו"
חיים טוויל
כ"ב אייר התשע"ז / 18.05.2017 13:56

כ-200 פלסטינים התפרעו בצהריים (חמישי) ויידו אבנים לעבר כלי רכב ישראלים סמוך לכפר חווארה בשומרון.

זה היום השלישי ברציפות שהפורעים תוקפים מכוניות ישראליות בכביש, מיידים אבנים לעבר רכבים עם משפחות וילדים, מנפצים שמשות רכבים, וחוסמים את כביש הגישה של יישובי גב ההר למרכז הארץ.

על פי דיווח של פלסטינים, מתיישב יהודי שהיה היום במקום פתח באש לעבר שני מיידי אבנים – אחד מהם, בן 23 מכפר ביתא פוקא, נהרג והשני נפצע באורח קשה.

מארגון חוננו נמסר: תושב מועצה אזורית שומרון, נשוי ואב ל-8, עובד סוציאלי במקצועו, אשר בחזרה מקניות ברמי לוי לביתו, עבר לינץ בכפר חווארה, הגיע לתחנת המשטרה באריאל להגיש תלונה על הניסיון רצח שעבר בכפר היום.

עו”ד ממחלקת נפגעי עבירה ונפגעי טרור בארגון חוננו, נתי רום ועדי קידר, פועלים מול המשטרה וכוחות הביטחון על מנת שישימו ידם על הפורעים הערבים במהירות האפשרית, כדי למנוע את המשך הפוגרומים ולהציל חיי אדם.

“התושב ומשפחתו במצב לא פשוט, לאחר ארוע טראומתי וקשה, וב”ה מודים על הנס הגדול של הצלת אבי המשפחה ועל זה שהארוע הסתיים ללא הרג האב”, אומרים בחוננו.

התושב  סיים למסור את תלונתו על הארוע במשטרת ישראל, הודה למשטרה על קבלת התלונה והביע תקוה כי הפורעים יעצרו במהירות האפשרית.

התושב חזר לביתו ולמשפחתו.

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, שוחח עם מח”ט שומרון, חיזק את ידיו וקיים הערכת מצב עם הגורמים הרלוונטים.

“יש לפעול באפס סובלנות כלפי מחבלים המבקשים לעצור את שגרת החיים ולפגוע פשוטו כמשמעו בתושבים”, אמר דגן. “אנחנו מחזקים את חיילי צה”ל בפעילותם להגנה על אזרחי מדינת ישראל”.

הוא הוסיף: “אסור לנהוג בכפפות של משי במחבלים. לא ייתכן שאמא תצא עם בנה בבוקר לתור לרופא או לעבודה ותותקף לאור היום”.

על התושב שנאלץ להגן על חייו וירה במחבל אמר דגן: “אני מגבה לחלוטין את התושב שהגן על חייו ועל חיי הסובבים אותו מפני התוקפים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תודה
    18/05/2017 23:21
    משה
  1. תודה על התמונות כיף לראות ככה את האויבים שלנו כן יאבדו