אתם האיכות, איתכם ננצח: הקצין האדמו”ר העניק תעודות הצטיינות

41 תעודות הצטיינות הוענקו לקצינים וחיילים המשרתים במערך המילואים בכלל יחידות הצבא • הרמטכ"ל: "אתם מניחים את אבני הבסיס בחומת המגן" • קצין מילואים ראשי, שמונה לכהן כאדמו"ר מפאשקן, הגיש את התעודות
חיים טוויל
כ' אייר התשע"ז / 16.05.2017 14:00

טקס מצטייני הרמטכ”ל במערך המילואים לשנת תשע”ז התקיים אמש (שני) בבסיס הקריה בתל אביב.

“בכל אחת ממלחמות וממבצעי ישראל, הניחו ועודם מניחים משרתי מערך המילואים את אבני הבסיס בחומת המגן של המדינה”, אמר בטקס הרמטכ”ל רב-אלוף גדי איזנקוט.

במהלך הטקס הוענקו 41 תעודות הצטיינות לקצינים וחיילים המשרתים במערך המילואים בכלל יחידות הצבא. בטקס נכחו גם שר הביטחון אביגדור ליברמן וחברי פורום המטה הכללי, והשתתפו הקצינים והחיילים המצטיינים ובני משפחותיהם.

מי שבלט בטקס היה הושע פרידמן בן שלום, קצין מילואים ראשי, שמונה לכהן כאדמו”ר מפאשקן לאחר פטירת אביו ביום העצמאות.

אנשי המילואים קיבלו אות הצטיינות על מחויבותם הגדולה, ביצוע תפקידם במסירות רבה ובאחריות תוך חתירה מתמדת למצוינות ולהישגיות.

בין מקבלי תעודות ההצטיינות היו אנשי מילואים הממשיכים להתנדב מעבר לשנות השירות הנדרשות ואנשי מילואים המשרתים מספר רב של ימי מילואים.

כמו כן, הוענק “מגן המילואים” מטעם משרד הביטחון לחברות ולמוסדות אקדמיים אשר מעניקים יחס ערכי, הוגן ותומך לאנשי מילואים בארגונם.

“אנשי המילואים הם קול חד, בוגר ואחראי ומחזקים את צה”ל בדרכו למילוי ייעודו. בני המשפחות, אני יודע שברגע שבו יקיריכם נקראים לשרת, נדמה שכל המשפחה כולה מגויסת. אתם נושאים בחלק נכבד מהמצוינות שאותה הם מפגינים בתפקידם”, הודה הרמטכ”ל למשרתי המילואים ולמשפחותיהם.

איזנקוט הוסיף: “אנחנו מחויבים להבטיח את כשירותו המבצעית בכל עת. הבנה זאת היא שהובילה אותנו להוציא לפועל בשנים האחרונות תהליכים חשובים מתוך התפיסה כי רמת המוכנות, רוח הלחימה והמיומנות של הכוח הלוחם, הן שיקבעו את תוצאות המערכה הבאה”.

שר הביטחון ליברמן אמר בטקס: “מה שבסופו של דבר יכריע, זו איכות האנשים. אתם האיכות, אתם מלח הארץ ועם איכות כזו אין לי ספק – לא משנה מה האתגר, אנחנו ננצח, איתכם ובעזרתכם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות