טיסה למעצר: התחזה ל’סוכן’ ורכש ללקוחות כרטיסים עם אשראי גנוב

תושב המרכז פרסם מודעה בעיתון על כרטיסי טיסה מוזלים לחו"ל, וגנב מלקוחות כספים עשרות אלפי שקלים - כשבפועל רכש עבורם כרטיסי טיסה באמצעות אשראי גנוב תושב המרכז פרסם מודעה בעיתון על כרטיסי טיסה מוזלים לחו"ל, וגנב מלקוחות כספים כשבפועל רכש עבורם כרטיסי טיסה באמצעות אשראי גנוב חלק מהנוסעים יצאו לחו"ל ורק בדרכם ארצה לא איפשרו להם לעלות לטיסה
חיים טוויל
כ' אייר התשע"ז / 16.05.2017 11:00

המשטרה עצרה אתמול (שני) צעיר בן 27, תושב אזור המרכז ש”מכר’ כרטיסי טיסה ללקוחות – כשבפועל הונה אותם, במטרה לגנוב את כספם.

החקירה נפתחה בשבוע שעבר, לאחר שתושב ירושלים סיפר בתלונה שהגיש כי שילם 33 אלף ש”ח תמורת תשעה כרטיסי טיסה, אותם רכש לבני משפחתו בעקבות מודעה שפורסמה בעיתון על ידי חברת תיירות.

נציג החברה דרש ממנו לשלם במזומן על כרטיסי הטיסה, והשניים סיכמו שראשית הוא יקבל את כרטיסי הטיסה, ורק לאחר מכן ישלם את עלותם במזומן לשליח שיגיע אליו.

משביקש הנוסע לבצע שינויים במועדי הטיסה ופנה ישירות לחברת התעופה, נמסר לו שהכרטיסים נרכשו בכרטיס אשראי גנוב – ובשל כך בוטלה העסקה.•

במסגרת החקירה בוצעו שורת פעולות מבצעיות, גלויות וסמויות, שהובילו לאיתור החשוד ומעצרו אתמול. הוא הובא לחקירה במפלג הונאה, בגין קבלת דבר במרמה ושימוש כוזב בכרטיס אשראי.

מהחקירה עלה, כי החשוד פרסם מודעה בעיתון על ‘חברת תיירות’ שמציעה כרטיסי טיסה מוזלים ליעדים שונים בחו”ל, לצד מספר הטלפון האישי שלו. משהתקשרו אליו, ביקש החשוד לבצע את העסקה במזומן.

את הכרטיסים רכש החשוד ישירות מחברת התעופה, באמצעות פרטי כרטיס אשראי גנובים. במקביל הוא דרש את הכסף במזומן מלקוחותיו.

החשוד פעל באותה שיטה כלפי קורבנות נוספים, שחלקם אף מימשו את טיסתם, יצאו לחו”ל – אך בדרכם חזרה ארצה לא אפשרו להם לעלות על הטיסה.

אתמול הוארך מעצרו של החשוד. החקירה נמשכת לאיתור קורבנות נוספים שנפגעו מדפוס פעולתו של החשוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות