התיעוד המפליל: נהג ‘דן’ שהשתלח בחרדים ואיים – זומן לשימוע מיידי

בסרטון נראה הנהג בקו 82 של 'דן', הנוסע בקו פ"ת-ת"א, מתעמת עם נוסע, משתלח בחרדים ומאיים באלימות, תוך שהוא מניף מתקן הפורט את המטבעות • דובר דן: "המנכ"ל, ברגע שראה את הסרטון נתן הנחייה להפסיק לאלתר את עבודתו באמצע המשמרת, ולהביאו לשימוע לפני פיטורין"
חיים טוויל
י"ט אייר התשע"ז / 15.05.2017 17:11

שוב עימות בין נהג אוטובוס לנוסעים חרדים: נהג אוטובוס בקו 82 של חברת ‘דן, הנוסע בין פתח תקווה ותל אביב, תועד כשהוא מקלל נוסעים, מתעמת איתם – ובהמשך נעמד ומאיים להכות נוסע, תוך שהוא מניף באוויר את מתקן בו מאוכסנים המטבעות.

בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות נשמעת אישה מקללת את הנהג, והוא בתגובה משיב לה בקללות – ואז עובר לקלל ומאיים להכות את אחד הנוסעים, כנראה האדם שצילם את המקרה בתחילתו.

הנוסע שהסריט את האירוע נשמע מבקש את פרטיו של הנהג, ואז הנהג נעמד, המשיך בקללות  ומרים את ידו בתנועת איום, כשהוא מניף את המתקן הפורט את המטבעות לעברו: “רוצה שאני אזרוק עליך משהו?”

הנהג ממשיך בשורת קללות ואיומים – תוך שהוא תוקף במלים קשות את הנוסע, בעיקר על רקע היותו חובש כיפה – שגורמים לתרעומת אצל שאר הנוסעים, וגם שולח מכה לעבר מכשיר הצילום, תוך קריאה: “לך ***** ילדים במקווה” ונאצות נוספות.

איתן פיקסמן, דובר דן מסר בתגובה: “המנכ”ל עופר זילביגר, בו ברגע שראה את הסרטון נתן הנחייה להפסיק לאלתר את עבודתו של הנהג באמצע המשמרת, ולהביאו לשימוע לפני פיטורין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות