מאבק נגד הקמת מרכז שמד בחופי הכנרת: תמיהה על ארגון חרדי שמסייע

כומר נוצרי פופולארי מניגריה, המציג את עצמו כמגרש שדים, הודיע על כוונתו להשתקע בארץ ולהקים על שפת הכנרת מרכז גדול ממדים, בו יקיים את פעילותו ההרסנית • ראש המועצה האזורית עמק הירדן שנפגש עמו: הכומר יביא לארץ רכבות אוויריות מלאות במאמינים נוצרים * יד לאחים: לעצור את הסכנה המיסיונרית
יוני גרין
כ' אייר התשע"ז / 16.05.2017 10:11

בחודש האחרון ביקר בארץ כומר ניגרי מפורסם בשם טי.בי ג’ושוע, במטרה להעתיק את המרכז העולמי שלו מניגריה לחופי הכנרת.

על פי עדותו של ראש מועצת עמק הירדן, עידן גרינבאום, לכומר לא חסר כסף והוא מתכוון להביא למרכז העולמי שיוקם בשטח השיפוט של המועצה המקומית מאמינים מכל העולם “במסות, ברכבות אוויריות”.

כדי להבין את גודל הסכנה די להזכיר כי לפי נתוני התקשורת, כ-60% מתיירות החוץ בניגריה מתבססת על מאמינים נוצריים המגיעים לכנסיה שלו לצורך “גירוש שדים”.

עוד נודע, כי הממשלה בניגריה התכנסה לישיבת חירום מיוחדת עם היוודע רצונו של הכומר להגר לישראל וקראה לו לחזור בו מכוונתו, כיוון שמדובר במאות אלפי אנשים שמכניסים כסף זר לקופת המדינה האפריקנית.

לפי התכנית, בשלב הראשון אמור הכומר לשכור כמה מתחמים ביישובים עין גב ובבית גבריאל ששוכנים בדרום הכנרת, ובשלב שני לרכוש או לבנות מבנה גדול ממדים בשפת הכנרת. הכומר כבר ביקר בישראל בחודש האחרון עם אנשיו והם בחנו מקרוב מספר מקומות שיכולים להיות מתאימים לכך.

יצוין כי בימים אלו התפרסם בתקשורת שכבר במהלך ביקורו זה של הכומר בארץ, יהודים רבים ניסו לפנות אליו כדי לבקש מזור וניסים רח”ל.

ביד לאחים נחרדו לשמוע על התכנית המסוכנת ומיהרו לשגר השבוע שורה של מכתבים בהולים לשרים ואנשי ציבור.

במכתבים נאמר בין היתר: “כומר זה משופע בהון עתק, מאות אלפים רבים של נוצרים נוהרים אחריו ואין ספק כי התבססותו בארץ כמי שמביא כביכול ‘מזור, ניסים ונפלאות’, יביא לגל של יהודים שינהרו אחריו ובכך ייווצר חלילה כר נרחב לפעילות מיסיונרית רחבת היקף”.

בארגון מסיימים בבקשה לפעול לבל תינתן אשרת שהות לכומר מסוכן זה.

ביד לאחים גם הביעו תמיהה על ארגון המזוהה כחרדי ועל העומד בראשו שמסייעים להעתקת מגורי הכומר הנוצרי לארץ ובכך גורמים לחילול ה’, למתן דריסת רגל לעבודה זרה ולשמד רוחני המוני.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות