המשטרה מסכמת את ‘מבצע מירון’: במילה אחת? היה פשוט נפלא • צפו

דחיפות בחניונים? כאוס עם האוטובוסים? התלונות על הפרשים? לכל זה אין זכר בסיכום 'מבצע מירון 2017' של המשטרה • מה כן יש? ריקודים, עזרה לילדים וזקנים - והתנועה זורמת • היום בבוקר עדיין נמצאים על ההר אלפי מבקרים
חיים טוויל
י"ט אייר התשע"ז / 15.05.2017 10:34

משטרת ישראל סיכמה הבוקר (שני) את ‘מבצע מירון 2017’ –  שהחל מיד במוצאי השבת ונמשך עד אמש לאחר חצות.

במשטרה מציינים כי ההערכות  החלה חודשים קודם לכן, יחד עם גורמי הצלה וחירום נוספים וביניהם: כב”ה, מד”א, זק”א פקע”ר ועוד – לקראת הגעת מאות אלפי המבקרים להילולת הרשב”י.

את מהלך ההילולא של הרשב”י אבטחו כ-5000 שוטרי משטרת ישראל ולוחמי משמר הגבול, שנערכו על מנת להבטיח את קיום האירועים, ולאפשר למאות אלפי המבקרים להגיע אל הציון על הר מירון, ובמקביל לצמצם את הפגיעה בשגרת היום של תושבי האזור.

“משטרת ישראל, באמצעות הסדרי תנועה מיוחדים שהותאמו למגבלת התשתיות הקיימת בצירי הגישה להר מירון ויכולתם לקלוט עשרות אלפי אנשים בו זמנית, נערכה בכוחות גדולים על מנת לשמור על הסדר הציבורי בקרב באי ההילולה ולשמור על ביטחונם ובטיחותם”, נאמר בהודעת המשטרה.

היום בבוקר עדיין נמצאים על ההר אלפי מבקרים. “שוטרי משטרת ישראל ולוחמי משמר הגבול ימשיכו בפעילות מתוגברת לאבטחתם עד לעזיבתם בבטחה של כלל המבקרים את קבר הרשב”י”, אומרים במשטרה.

בהודעת המשטרה אין כל התייחסות לדחיפות בחניונים, הכאוס ששרר עם האוטובוסים, והתלונות על פרשי המשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דחיפות בחניונים אינם באחריות המשטרה, זה נושא של חינוך..
    16/05/2017 09:41
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. כעת ברצינות

    גם בין החרדים יש כאלו הנגועים בנגע הדור הזה, שחושב שכל צריך להיות מושלם, וכל תקלה היא ברמת האסון, וכל דבר שלא עמד בציפיות של בעל הדעה, זו קריסה. אז הנה כמה תובנות להתפכחות.

    מי שמדמיין או מצפה שהעלאת 300.000 איש לאתר אחד השוכן במקום שהדרכים אליו ישנות, בעלי נפח תנועה מוגבל, ויכולת וקיבולת מוגבלת, וכל זאת ייעשה מהר ללא עיכובים ובפרק זמן של שעה או שעתיים בודדות, פשוט חי באשליות. אין חיה כזו.

    בכל היממה, היו מספר שעות שיא בהם היו פיקים בהגעת חוגגים למקום, ומדובר בעשרות אלפים בעת ובעונה אחת, שאז בשעות שיא אלו היו עיכובים הנובעים ממציאות של זמן נפח כמות קיבולת ומציאות העולם., אף משטרה או ארגון בעולם, לא יוכל למנוע מציאות זאת.

    העובדה שבסופן של דבר 300.000 איש עלו לקבר רשב”י, עשרות אלפים חגגו בו בעת ובעונה אחת, ואלפי חסידים השתתפו כל אחד במעמד ההדלקה של רבו, מעל במות מסודרות, באופן מכובד ויפה, ואף חזרו הביתה בשלום, היא היא ההצלחה ושאפו שמגיע למשטרת ישראל.

    וכל השאר, פשוט קשקושים ודמעות תנין של משועממים שמחפשים היכן אפשר להתלונן, ומדוע המשטרה אף פעם לא בסדר..