ל”ג בעומר: יריית הפתיחה של עונת החתונות • קבלי הצצה לסטייל של התסרוקות

תמי גיל
|
ט"ז אייר התשע"ז / 12.05.2017 13:18
אז ספירת העומר עוד בעיצומה עד לחג השבועות, אבל בל”ג בעומר, על פי כל המנהגים, מתחתנים • ולא זמן רב יחלוף בטרם תשוב עונת השמחות ובגדול • לרגל פתיחת העונה, ב’ירין שחף’ מציגים את חמשת הגדולים שיככבו מתחת לחופה • באדיבות מחלקת התסרוקות של ‘ירין שחף’

1.    שובן של שנות החמישים

כשמעצבים תסרוקת כלולות, חשוב לשמור על מראה נינוח ולא להפוך את הלוק למוגזם. תסרוקת שכוללת שלל סיכות נוצצות, תוספות שיער וגם פרחים תיראה ברוב המקרים מתאמצת ומיושנת – זה אולי יפה בהפקות אופנה, אבל לא כשת מתרוצצת בין האורחים לבין רחבת הריקודים.

יש לאמץ סגנון אחד שישתלב עם השמלה והאיפור. מתלתל צד ועד סיכת עלים מוזהבת, מפרחים טבעיים  ועד תסרוקת שושנים. ימי הפיפטיז חוזרים לקצוות השיער ומביאות איתן משב של רוח נעורים. מעצבי השיער העולמיים מדברים בקול אחד על טרנד הווינטג’ כסמל לימי התום.

516

 בסגנון הפיפטיז, עיצוב וסטייל: דפנה בראל ל’ירין שחף’ צילום: אופיר אייב

2.  מיכל שיפ וג’יהאן עואד: החוג הנוצץ

ערב הכלולות שלך הוא הזמן לאמץ מראה בלתי שגרתי – משיער נפוח ועד קוקו מרושל בקצהו. ובמילים אחרות: תסרוקות אמריקאית קלאסית –  זהו בדיוק היום שלך לזהור. ערב החתונה הוא סוג של אופורייה, אז למי שאוהבת – למה שלא לחבק את הסגנון הנוצץ.  אבל תמיד חייבים לזכור, שבסופו של דבר, הכל זה עניין של מינון. עם מראה מוגזם את יכולה להיחשד בקלות כאחת שלא התגברה על חג פורים.

 4

החוג הנוצץ, עיצוב וסטייל מיכל שיף וג’יהאן עואד ל’ירין שחף’ צילום: נטע קונס

3.   הטרנד הרומנטי

במקרה של הטרנד הזה – הכול תלוי באישיות שלך. יש לא מעט חן בתסרוקת רכה, אסופה וגבוהה, שפרחים מוזהבים שזורים בה. שילובי בד תחרה יהדירו את העיצוב הרומנטי. סגנון זה הוא על זמני ויחמיא לכלה, שתבחר לשדר את המראה הנקי והטהור.

 2

 הטרנד הרומנטי, עיצוב וסטייל תמר אהרון ושני טליטיאן,  ל’ירין שחף’ צילום נטע

4.   סגנון רויאלטי

הסגנון הנסיכותי – מלכותי ממשיך ללוות אותנו כמה שנים ברציפות. הוא מביא שלל איסופים גבוהים מהודרים וקלאסיים. הוא מתאים ביותר לכלות המבקשות מראה אצילי תקופתי ביום חופתן. מראה ה”רויאלטי” מבקש להיראות כאילו זה הרגע יצאה מארמון המלוכה.

 3

סגנון רויאל: עיצוב וסטייל  יוסי לוי ואורליה שמעוני,  ל”ירין שחף” צילום נטע קונס

5.  הסגנון הלטיני

הכלות הישראליות לא נרתעות מהחום הישראלי. רובן בוחרות להינשא בעונה החמה. הקיץ הישראלי מתכתב  נפלא עם המראה הלטיני הלוהט. הסגנון הלטיני מתאים לחובבות שמלות – את הלוק ניתן להשלים עם שיער פזור, שביל צד והרבה תכשיטים.