השר דרעי צפוי להיחקר באזהרה: עבירות שחיתות בעסקאות נדל”ן

במשטרה נערכים לזמן בחודש הקרוב את יו"ר ש"ס לחקירה אודות חשדות לשחיתות, הקשורות לעסקאות נדל"ן • החשד: אי דיווח לרשויות המס על כספים שהועברו אליו • בחודשים האחרונים ערכו החוקרים חיקורי דין רבים בחו"ל • צוות החוקרים יורכב מאנשי רשות המיסים והיחידה לחקירות הונאה
חיים טוויל
ט"ו אייר התשע"ז / 11.05.2017 20:33

רק קם ‘השבעה ‘ על אמו אסתר ע”ה: שר הפנים, אריה דרעי, יזומן ככל הנראה בחודש הקרוב לחקירה באזהרה. כך פורסם הערב (חמישי) בחדשות 10.

לפי הדיווח, דרעי חשוד בעבירות שחיתות הקשורות לעסקאות נדל”ן שונות בהן היה מעורב, יחד עם אחיו עו”ד שלמה (מומו) דרעי.

החשד נגד דרעי הוא על אי דיווח לרשויות המס על כספים שהועברו אליו.

בחודשים האחרונים ערכו החוקרים חיקורי דין רבים בחו”ל בנוגע לסוגיה.

מי שצפוי להוביל את החקירה הם אנשי רשות המיסים, יחד עם חוקרי היחידה לחקירות הונאה של המשטרה.

בדיווח נמסר, כי נכון לרגע זה במשטרה מתמקדים בביקורו של נשיא ארה”ב טראמפ ב-22 לחודש, ורק לאחר מכן יעברו לעסוק בתיק דרעי.

בחודש יוני האחרון פורסם בחדשות 10, כי ישראל פנתה לגרמניה במטרה לנסות לקבל בין השאר מידע בנוגע לעסקת נדל”ן בין שלמה דרעי, אחיו של שר הפנים, לבין ג’יימס שלאף, אחיו של המיליארדר הידוע מרטין שלאף.

תלונה בטבריה

ביום שני השבוע דווח בחדשות 10, כי הוגשה תלונה במשטרה נגד ראש עיריית טבריה, יוסף בן דוד, ושר הפנים, אריה דרעי, בחשד שהיו מעורבים במכירת קרקעות בעיר באופן בלתי חוקי.

על פי התלונה, שהוגשה בידי המועמד לראשות העירייה וראש האופוזיציה בעיר, רון קובי – בן דוד ואריה דרעי שיווקו קרקעות נדירות ויקרות בעיר שהיו בבעלות העירייה, על שפת הכנרת, באופן בלתי חוקי.

עקב כך, קובי הגיש תלונה בגין מרמה והפרת אמונים.

לפי הדיווח, המשטרה בודקת את פרטי התלונה.

ראש עיריית טבריה הגיב לחדשות 10: “מדובר בהאשמות סרק הזויות ומסכת של בדיות, של אדם הזוי ושלוח רסן, המנסה כבר שנים לסחוט לייקים ולחדור בברוטליות לתודעה של אמצעי התקשורת השונים, ולא בוחל בדרכו הנלוזה בשום אמצעי. תוך שהוא נוקט בשפה אלימה ומבזה כלפי נבחרי ציבור עובדי ומנהלי העירייה והתאגידים העירוניים, ותוך הפרעה לעובדי העירייה במילוי תפקידם.

“המכרז המדובר על הקרקעות בחלקה הצפוני של העיר נעשה באופן חוקי לחלוטין וכרגע נמצא בשלב הפרסום ויסתיים רק בעוד כחודש ימים, ורק אז יעבור לאישור משרד הפנים, כך שאף אחד לא מכר מאומה עדיין.

“היחידי שמוכר סיפורים זה אותו האיש שמפיץ שקרים ובדיות ללא סוף, טועה ומטעה את הציבור במעשיות שאין להן שום אחיזה במציאות. מצער שכלי התקשורת ממשיכים להיות כלי שרת למטרותיו הבזויות רצופות השקרים והבדיות.

תגובת אריה דרעי לא התקבלה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות