הרב חיים אמסלם תקף את אלי ישי ש’ניחם אבלים’ אצל דרעי – וחזר בו

יריבם המושבע של אריה דרעי ואלי ישי, תוקף את יו"ר תנועת 'יחד' שהגיע לנחם אבלים אצל יו"ר ש"ס: "יש אנשים שהם עזי נפש ואין להם שום בושה" • אחרי שהתברר לו כי ישי הגיע בהתייעצות עם הגר"מ מאזוז, -הוא התנצל
אריה ריבקינד
י"ג אייר התשע"ז / 09.05.2017 18:42

הרב חיים אמסלם, חבר הכנסת לשעבר בש”ס ויריבם המושבע של אריה דרעי ואלי ישי, התייחס אחר הצהרים (שלישי) להגעתו של  יו”ר תנועת ‘יחד’ לנחם אבלים אצל יו”ר ש”ס, ותקף אותו במילים קשות.

מאחור יותר, כאשר התברר לו, כי ישי הגיע אל ניחום האבלים בהתייעצות עם הגר”מ מאזוז, הוא התנצל ואמר כי הוא חוזר בו, שכן לא ידע על כך.

“יש אנשים שהם עזי נפש ואין להם שום בושה”, תקף הרב אמסלם, המתכוון להתמודד בפריימריז של מפלגת הבית היהודי. “יכולים לשנוא האחד את השני ולו יכלו היו נוחרים אותם מגרונם… אך פתאום דואגים לקיים מצוות ‘ניחום אבלים’.

“ישי החנף, ששונא את דרעי שנאת מוות, הלך לנחם את אויבו בנפש”, המשיך הרב אמסלם ותקף. “אין גבול לצביעות ולחוסר הבושה של האיש הזה.

“ולא עוד, אלא מציג את עצמו כמי שהביא מסר ‘ממרן ראש הישיבה’. אין גבול לחוצפה של אדם שחמש עשרה שנה התנכר לרב מאזוז והתעלם ממנו, מצא לו אנשים תמימים וישרים לטפס עליהם טרמפ, ועכשיו נהיה מייצגו ומי שמביא ממנו מסרים ‘ממרן ראש הישיבה’. ממש גועל נפש… אוי לה לפוליטיקה ארורה שכזו, ואוי להולכים בדרכה”.

מאוחר יותר, כאמור, הוא חזר בו מהאשמותיו.

כפי שדווח בחרדים10, הבוקר נרשמה הפתעה כשבין הרבנים, השרים וחברי הכנסת שהגיעו לנחם את אריה דרעי על פטירת אמו אסתר ע”ה, היה גם יו”ר תנועת ‘יחד’ וקודמו של דרעי בראשות ש”ס, השר לשעבר אלי ישי, הנחשב ליריבו הפוליטי המושבע.

אלי ישי

למרות המתיחות והיריבות הפוליטית בין השניים, שהתעצמה מאז פרישתו של ישי ובהקמת מפלגת ‘יחד’, בחר ישי להגיע ולנחם את השר דרעי.

בין השניים לא נרשמה שיחה כלשהי בשעת הניחום, זאת בשל העובדה שרבנים שהגיעו אף הם לניחום האבלים נשאו באותה עת דברי תורה לע”נ המנוחה.

לאחר כעשר דקות בהן שהה ישי בניחום האבלים, נפרד יו”ר יחד מהשר דרעי, תוך שהוא מבקש למסור תנחומים גם בשמו של ראש הישיבה הגר”מ מאזוז. “מרן ראש הישיבה ביקש למסור לכם תנחומים”, אמר ישי.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא הלך
    09/05/2017 19:51
    לא אמסם
  1. יושב על הכסא בושה ביגלל טיפשות כמול אנשחם מקשרים ביון פוליטיקה ויהיהגןת

  2. אמסלם
    09/05/2017 20:31
    יהודי פשוט
  3. ממורמר מסכן גם ממעשה אנושי הוא נחרד

  4. רק לפני זמן לא רב הוא החניף לישי כְשחשב שישתלב ב
    12/05/2017 14:33
    רפאל