אלי ישי הגיע לנחם את אריה דרעי: איך יו”ר ש”ס קיבל אותו? • תמונות

יו"ר תנועת 'יחד' אלי ישי הגיע הבוקר לנחם את יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי, היושב 'שבעה' על אמו ע"ה • השר דרעי שהבחין בכניסתו של ישי, ביקש לפנות עבורו מקום • ישי הביא עמו מסר ניחומין מהגר"מ מאזוז
אריה ריבקינד
י"ג אייר התשע"ז / 09.05.2017 12:20

“מן השמיים תנוחמו”: רשימת המנחמים אצל יו”ר ש”ס שר הפנים אריה דרעי, היושב ‘שבעה’ אחר פטירת אמו אסתר ע”ה,  הולכת ומתארכת – אך הבוקר נרשמה הפתעה כשבין הרבנים, השרים וחברי הכנסת שהגיעו לנחם היה גם יו”ר תנועת ‘יחד’ וקודמו של דרעי בראשות ש”ס, השר לשעבר אלי ישי, הנחשב ליריבו הפוליטי המושבע.

למרות המתיחות והיריבות הפוליטית בין השניים, שהתעצמה מאז פרישתו של ישי ובהקמת מפלגת ‘יחד’, בחר ישי להגיע ולנחם את השר דרעי.

בין השניים לא נרשמה שיחה כלשהי בשעת הניחום, זאת בשל העובדה שרבנים שהגיעו אף הם לניחום האבלים נשאו באותה עת דברי תורה לע”נ המנוחה.

לאחר כעשר דקות בהן שהה ישי בניחום האבלים, נפרד יו”ר יחד מהשר דרעי, תוך שהוא מבקש למסור תנחומים גם בשמו של ראש הישיבה הגר”מ מאזוז. “מרן ראש הישיבה ביקש למסור לכם תנחומים”, אמר ישי.

כתב חרדים 10 מדגיש, כי למרות שלדברי גורמים שנכחו בשעת ניחום האבלים שררה קרירות, בשל היחסים הפוליטיים, עם זאת השר דרעי שהבחין בכניסתו של ישי, ביקש לפנות עבורו מקום כך שיוכל לשבת בסמוך אליו.

יצוין, כי לא מדובר בפגישה ראשונה בין השניים מאז פרישתו של ישי מש”ס והקמת מפלגת ‘יחד’. גם המפגש הקודם בין השניים נוצר בנסיבות דומות, בעת שישב ישי ‘שבעה’ על אחותו הרבנית שעשעוע ע”ה, שנזדככה ביסורים קשים.

כעת נותר לראות האם ביקור התנחומים שאינו על רקע פוליטי יוכל להביא לשלום המיוחל בתוככי הציבור הספרדי או לכל הפחות להנמכת הלהבות נגד ישי ורבניו, ולחלופין הטחת הביקורת מצד ישי בשר דרעי.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בן תורה אמיתי
    09/05/2017 13:05
    מרדכי
  1. בס”ד
    לא משנה מחלוקות זה אומר שלי והוא אומר שלי זה צודק או זה צודק אליהו היקר התנהג כבן תורה אמיתי , שמים כבוד ויריבות בצד ברגעים כאלו , כל הכבוד ויישר כח

  2. האפשרות לשלום ספרדי מחמם את הלב
    09/05/2017 16:35
    אברהם
  3. יהי רצון שתהיה אחדות אמתית בקרב הציבור הספרדי, אמן

  4. הציבור הספרדי מאוד רוצה אחדות
    10/05/2017 00:38
    אברהם
  5. הלוואי ,,,,

  6. ספרדים
    07/12/2017 21:20
    חים
  7. די ללשון הרע די לקינא רק אחדות מי אתם שנ וטלים .נשמות ואומרים אריה לכלה הוא יהודי מי לא דיבר על רבנים הוא בקש סליחה די לשינא רק אחדות אני שלום