פשיטה של המשטרה השביתה מפעילות את הקווים של ‘הפלג’

חוקרי משטרה פשטו הבוקר על משרדי חברת 'ימות המשיח', המפעילה מאות קווי תוכן במגזר החרדי - והחרימו את כל השרתים • התוצאה: קווי הפעילות של הפלג הירושלמי, ובהם 'במערכה' ו'קו ההגנה' - הושבתו • המשטרה: קווי טלפון נועדו לספק פלטפורמה לקיום התקשרויות לא מזוהות
חיים טוויל
י"ב אייר התשע"ז / 08.05.2017 15:04

המשטרה סגרה את קווי הנייעס של הפלג הירושלמי: אחרי החקירה המתנהלת במשטרת ישראל נגד בכירי ‘הפלג’ בגין הטרדות של מנהלי חברות גדולות במשק ומשרדי פירסום במטרה שיפרסמו בעיתון ‘הפלס’, הגיעו הבוקר (שני) חוקרי משטרה לחברת התקשורת ‘ימות המשיח’, המפעילה מאות קווי תוכן במגזר החרדי, ביצעו חיפוש בהתאם לצו שהוצא על ידי בית המשפט – והחרימו את שרתי החברה.

בעקבות הפשיטה ותפיסת השרתים הושבתו גם  קווי הנייעס ‘במערכה’ ו’קו ההגנה’ של ‘הפלג’.

במסגרת חקירת המשטרה עלה, כי חברת התקשורת מפעילה קווי טלפון שנועדו,  כך על פי החשד, לספק למתקשרים פלטפורמה לקיום שיחות והתקשרויות לא מזוהות.

בנוסף עלה בחקירה, כי חברת התקשורת מתפעלת קו טלפון שבבעלותה, המשמש מעין ‘קו נייעס’  המספקים, בין היתר לאותם מטרידים פרטים אישיים אודות נושאי המשרה והמנהלים בחברות השונות.

כפי שעולה מהחקירה, דרך הפעולה של המטרידים מתחילה בהתקשרות לקו הטלפון של החברה, ממנו קיבלו פרטים אודות מנהלי החברות, ובהמשך נהגו להתקשר אליהם, בין היתר, גם באמצעות קווים נוספים שמנעו את זיהוי המתקשר.

לפי המשטרה, חוקרי המשטרה הגיעו הבוקר למשרד, הממוקם במרכז הארץ, בו מצויים שרתי החברה, ובהתאם לצו החיפוש שהוצא על ידי בית המשפט תפסו את שרתי החברה.

מהמשטרה נמסר לחרדים10, כי חקירת המשטרה נמשכת.

כפי שדווח בחרדים 10, מיד לאחר חג הפסח ביצעה המשטרה גל מעצרים בקרב 28 בכירים ב’פלג הירושלמי’, פשטה על עיתון ‘הפלס’,  ומנהלת מאז חריקה כנגד בכירי ‘הפלס’ וכנגד החשודים כמפעילי מערך ההטרדות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    משטרה פח. ימות המשיח העלו חזרה את כל הקווים.
    09/05/2017 11:02
    שמחה
  1. משטרה עלובה וסותמת פיות.