עו”ד בן גביר כועס: למה לברגותי יש טורטית ועוגיות בתאו וליהודים לא?

עו"ד איתמר בן גביר דורש מנציבת שב"ס הבהרות: למה לברגותי יש כל מיני תופינים? זו אפליה לרעה של אסירים ביטחוניים יהודים, שגישתם לקנטינת הכלא נמנעת • גורם בשב"ס: העוגיות והטורטית הוכנסו לתאו כדי לפתות אותו לאכול
חיים טוויל
י"ב אייר התשע"ז / 08.05.2017 11:55

עו”ד איתמר בן גביר, מראשי תנועת ‘עוצמה יהודית’, פנה הבוקר (שני) במכתב לנציבת שב”ס ודרש ממנה הבהרות: מדוע רב המחבלים מרואן ברגותי קיבל לתאו מיני תופינים ובהם ממתק טורטית ועוגיות.

לדברי בן גביר, מדובר במחדל של שירות בתי הסוהר ואפליה לרעה של אסירים ביטחוניים יהודים, שגישתם לקנטינת הכלא נמנעת מטעמים ביטחוניים.

במכתבו כתב עו”ד בן גביר: “אני מתפלא על התנהלות שירות בתי הסוהר באשר לברגותי ולרוצחי יהודים נוספים, ההטבות שאותם אסירים מקבלים בבתי הכלא, משלוחי המזון, האוטונומיה באגפים ותחושת העליונות שהם מרגישים, כל אלה מעודדים את המשך ההתפרעות גם בתוך כותלי הכלא”.

בן גביר הוסיף: “דווקא הבוקר, כאשר רבים מדברים על עצם הצילומים שמראים כי ברגותי הוא לא רק מחבל, אלא גם אדם צבוע ודו פרצופי שמטיף לשביתת רעב, אך בעצמו שובר אותה – מצאתי לנכון לבקש הבהרות מדוע בכלל יש לו גישה לממתקים כמו טורטית ועוגיות, בשעה שכפי שידוע לך אסירים ביטחוניים יהודים השפוטים בגין עבירות קלות הרבה יותר לא זוכים לאותו יחס”.

הבוקר אישר גורם בשירות בתי הסוהר לחדשות 2, כי אנשי שב”ס הם שהטמינו את העוגיות, חטיף הטורטית והמלח בתאו של מרואן ברגותי. רב המרצחים שמנהיג את שביתת הרעב של האסירים הביטחוניים לא עמד בפיתוי – ושבר את השביתה, שנכנסה הבוקר ליומה ה-22.

אמש פרסם שירות בתי הסוהר תיעוד מתא המעצר של רב המחבלים, בו הוא נראה שובר את שביתת הרעב אותה הוא מוביל.

בעקבות הסרטון, פרסמה ‘הוועדה הלאומית למען השביתה’ הכחשה גורפת, בה היא טוענת כי התקשורת הישראלית מנהלת מלחמת הסברה בשובתים באמצעות הפצת דיווחים כוזבים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות