“ניסיתי להתקשר, לסמס, אבל שום דבר לא עבד” • הפצועה משחזרת

חיים טוויל
|
י"ב אייר התשע"ז / 07.05.2017 22:26
ציפי גדיש, רעייתו של עוזי ז”ל שנהרג בתאונה הקשה בסמוך לעיר אובות, שחזרה בחדשות 2 את הרגעים הקשים של התהפכות הרכב • “פתאום באחד הקטעים של הכביש יצא ההגה משליטה והרכב התחיל להשתולל על הכביש”

ציפי גדיש, רעייתו של עוזי גדיש ז”ל, שנהרג בתאונה קשה שאירעה הלילה סמוך לעיר אובות שבערבה, סיפרה לחדשות 2 כיצד שכבה לצד הרכב במשך כל הלילה, ולא הצליחה להזעיק עזרה, משום שלא היתה קליטה סלולרית באזור – ואף רכב לא חלף במקום.

“שכבתי לצד הרכב כל הלילה ללא יכולת להזעיק עזרה”, סיפרה גדיש ממיטתה בבית החולים סורוקה  בבאר שבע, שם היא מאושפזת במצב יציב. “רק בשעה 07:00 בבוקר עבר אוטו ראשון באזור”.

התאונה התרחשה סמוך לעיר אובות, כשבני הזוג חזרו מהיישוב כמהין שבנגב, לאחר שהשניים בחרו לנסוע בדרך אחרת ולא בזו המוכרת: “פתאום באחד הקטעים של הכביש יצא ההגה משליטה והרכב התחיל להשתולל על הכביש”, סיפרה. “אי אפשר היה לייצב אותו. נזרקנו ימינה, שמאלה ואחר כך הרכב עשה סיבוב ענק ועף לשטח”.

ציפי תיארה: “עוזי נזרק מהאוטו, כנראה נהרג במקום. ואני נותרתי תקועה בתוך הרכב. מאחר שלא הייתה קליטה לא הצלחתי לדווח למוקדי החירום וישבתי שם עד שעבר אוטו ראשון במקום בשעות הבוקר”.

לוואלה היא סיפרה: “אני לא זוכרת איך יצאתי מהאוטו, אבל נחלצתי. ישבתי וניסיתי למשוך אותו, היה לילה יפה, היו כוכבים, ראו את ההרים. הייתה מן שלווה כזו, חיכיתי שהשעות יעברו.

“היו שקיות נייליון גדולות, אז הכנסתי את הידיים והרגליים לתוכן כדי להתחמם. ניסיתי להתקשר, לסמס, אבל שום דבר לא עבד. הבחור שראה אותי עלה על הר כדי להזעיק עזרה”.

הפרמדיק שטיפל בציפי סיפר: “האישה שישבה על האספלט הייתה בהכרה מלאה, תשושה וסבלה מחבלה בראש”.

צוות מגן דוד אדום פינה אותה לבית החולים בבאר שבע כשמצבה בינוני עד קשה. בינתיים התייצב מצבה.

מותו של עוזי גדיש אינו האסון הראשון שפוקד את המשפחה. ב-1997 נהרג בנם של ציפי ועוזי בתאונה בכלי הטיס אולטרלייט.