נתניהו לקראת ביקור טראמפ: “הנשיא יתקבל כאן בחום רב וכידיד גדול”

ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח את ישיבת הממשלה בהתייחסות לביקורו של הנשיא טראמפ וספד לרב בני אלון ז"ל שהלך לעולמו • "שמעתי את אבו מאזן אומר שהפלסטינים מחנכים את ילדיהם לשלום גם כן. לצערי, זה פשוט לא נכון"
אריה ריבקינד
י"א אייר התשע"ז / 07.05.2017 12:09

ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח הבוקר (ראשון) את ישיבת הממשלה השבועית בהתייחסות לביקורו הצפוי של נשיא ארה”ב, דונלד טראמפ.

“מדינת ישראל תתכבד בעוד שבועיים לארח את נשיא ארה”ב דונלד טראמפ ואת רעייתו במסעו הראשון כנשיא מחוץ לארה”ב”, אמר נתניהו. “הנשיא יתקבל כאן בחום רב וכידיד גדול של ישראל, כפי שראוי למנהיג בעלת בריתנו הגדולה ארה”ב”.

לדבריו, “הנשיא מבקש לבחון את הדרכים לחידוש תהליך שלום עם הפלסטינים. אני שותף לרצון הזה ואזרחי ישראל שותפים לרצון הזה. אנחנו רוצים בשלום ואנחנו גם מחנכים את הילדים שלנו לשלום”.

“שמעתי את אבו מאזן שמשבח טרוריסטים ומשלם להם לפי חומרת הרציחות שהם עשו בישראלים. שמעתי את אבו מאזן אומר שהפלסטינים מחנכים את ילדיהם לשלום גם כן. לצערי, זה פשוט לא נכון”, ציין נתניהו.

נתניהו התייחס בדבריו לפטירתו של הרב בני אלון ז”ל:  “בסוף השבוע הלך לעולמו השר לשעבר בני אלון ז”ל. בשם ממשלת ישראל אני מבקש לשלוח תנחומים לאמונה, לילדיהם ולכל משפחת אלון. בני אהב את ארץ ישראל, מדינת ישראל ומורשת ישראל ופעל רבות למענם. בני גם פעל להדק את הקשר עם נוצרים אוהבי ישראל ברחבי העולם”.

“אני מבקש למסור את תנחומי הממשלה כולה וגם שלי לשר אריה דרעי על מות אמו אסתר ז”ל. משתתפים בצערו ובצערה של משפחת דרעי כולה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות