ח”כ אורן חזן יוצא לקרב: “מזמין את רוזנטל למשחק שחמט או מבחן IQ”

בראיון לתכנית הבוקר 'אורלי וגיא' תקף חבר הכנסת מהליכוד את ח"כ רוזנטל שלגלג באירוע 'שבתרבות' במודיעין על האיי. קיו. של הח"כים מהליכוד • "למדנו את השיטה הזו של להכפיש. ניתן להם להכפיש ולקבל כותרות בעמוד האחורי, ואנחנו ננהיג את המדינה"
אריה ריבקינד
י"א אייר התשע"ז / 07.05.2017 10:16

אורן חזן נגד רוזנטל: חבר הכנסת מהליכוד תקף הבוקר (ראשון) את ח”כ מיקי רוזנטל מהמחנה הציוני, על רקע דבריו אתמול באירוע ‘שבתרבות’ במודיעין, שם לעג לחברי הכנסת מהעשירייה האחרונה של הליכוד.

בראיון לתכנית הבוקר ‘אורלי וגיא’ בערוץ 10, אמר חזן, שנבחר לכנסת מהמקום ה-30 ברשימת הליכוד, כי הוא “מזמין את רוזנטל למשחק שחמט ומבחן IQ, כל אתגר שיירצה”.

“זה גורם לי לגחך”, הוסיף חזן, “הרבה תרבות ב’שבתרבות’ הזו לא היה, ויותר חמור מזה היה שיתוף הפעולה ומחיאות הכפיים של הקהל. למדנו את השיטה הזו של להכפיש, ניתן להם להכפיש ולקבל כותרות בעמוד האחורי, ואנחנו ננהיג את המדינה”.

הרקע למתקפה הם דבריו של ח”כ מיקי רוזנטל אתמול – שאמר: “לעשרת האנשים האחרונים של הליכוד יש IQ משותף. שאם אתה מחבר את כולו… זה אנשים שלא היה ראוי שיהיו בכנסת”.

כשנשאל אם התכוון לכך שהם טיפשים – ענה בשלילה.

השר לשעבר אבי גבאי, המועמד לראשות מפלגת העבודה, גינה הבוקר בציוץ בטוויטר את דבריו של ח”כ מיקי רוזנטל. “לא ננצח את הליכוד בהעלבות ובשיח רדוד”, צייץ גבאי, והוסיף כי הוא “מקווה שח”כ רוזנטל יחזור בו מהאמירה המיותרת”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות