דיווח: ברק הסכים לעמוד בראשות מפלגת העבודה אם האחרים יוותרו

חדשות 2: ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק הסכים לעמוד בראשות מפלגת העבודה אם חלק מהמועמדים יסירו את המועמדות ויביעו בו תמיכה • המהלך לא צלח לאחר שרוב המועמדים סירבו לתת יד למהלך • בשלב זה, ההרשמה למועמדות ראשות המפלגה כבר נסגרה
אליעזר היון
י"א אייר התשע"ז / 06.05.2017 21:22

האם תסריט בחירות 1999 בהן מתמודדים ראש בראש בנימין נתניהו ואהוד ברק עמד כעת לפני מהדורה חוזרת?

בחדשות 2 דווח כי ח”כ מנואל טרכטנברג (המחנה הציוני) ניסה להביא להסרת מועמדותם של המתמודדים לראשות העבודה לטובת אהוד ברק לאחר שקיבל את הסכמתו של אהוד ברק.

ברק כך על פי הדיווח, הסכים למהלך אם רק חלק מהמתמודדים יסירו את המועמדות ויביעו תמיכה בו – זאת חרף הכחשותיו בחודשים האחרונים. בינתיים, המהלך לא צלח משום שרוב המועמדים סירבו להצעה.

יצויין כי ההרשמה למועמדות ראשות המפלגה כבר נסגרה, וברק לא יוכל לחזור לזירה הציבורית בדרך זאת. עם זאת, הפרסום יכול ללמד אודות כוונותיו של ברק.

דיווח נוסף סביב פעולותיו של ראש הממשלה לשעבר מעלה כי ברק ניסה להריץ שיתוף פעולה בין ארבעה מועמדים לפריימריז בעבודה: אבי גבאי, יום-טוב סמיה, עומר בר-לב וסתיו שפיר. על-פי התכנית, הארבעה היו אמורים להתמודד עד חודש יוני ואז יוחלט שלאחר שיוודע מי מביניהם קיבל יותר קולות – יוותרו השלושה האחרים על מקומם ויתמכו בבקר.

אלא שגם במקרה זה, בר-לב וגבאי לא הסכימו והמהלך ירד מהפרק. שפיר וסמיה כלל לא הגישו מועמדות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות