נתניהו: “אחרי ההדלפות, למשטרה יהיה האומץ להודות שאין כלום?”

אחרי שחבר הכנסת מיקי רוזנטל הכריז כי בידו מידע לפיו במשטרה החליטו להמליץ על הגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיבו בסביבתו של האחרון: "האם מישהו מעלה בדעתו שיהיה להם האומץ לרדת מהעץ ולהודות שאין כלום"?
אריה ריבקינד
י"א אייר התשע"ז / 06.05.2017 21:10

חבר הכנסת מיקי רוזנטל מ’המחנה הציוני’ טען היום (שבת) באירוע ‘שבתרבות’ כי בידו מידע לפיו במשטרה החליטו להמליץ על הגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

רוזנטל טען: “המשטרה עוד התבקשה לעשות השלמות חקירה כאלה ואחרות, אבל במשטרה הוחלט באופן ודאי להמליץ על כתב אישום נגד נתניהו בשני סעיפים – על קבלת מתנה אסורה ועל הפרת אמונים. אני אומר זאת על סמך ידיעה, אני לא אומר דברים סתם”.

הוא הוסיף: “בין המלצת המשטרה לכתב אישום עדיין עומד היועמ”ש. היו כבר מקרים בעבר, אפילו מקרים של נתניהו בפרשת עמדי ובפרשות אחרות, שבסופו של דבר הייתה המלצת משטרה וזה הסתיים בדו”ח ציבורי ולא בהמלצה להעמיד לדין.

“אני לא יודע איך זה יסתיים הפעם, אבל אני יודע מה המשטרה הולכת להמליץ. אפשר יהיה לבדוק אותי עוד חודשיים וחצי בערך”.

מטעמו של ראש הממשלה נמסר בתגובה לדברי ח”כ רוזנטל: “אפשר לחשוב איזו הפתעה. אחרי שמדליפים מהמשטרה במשך חודשים שימליצו להעמיד לדין – האם מישהו מעלה בדעתו שיהיה להם האומץ לרדת מהעץ ולהודות שאין כלום? ובאשר לדובר החדש של המשטרה מטעם עצמו, מיקי רוזנטל, וחבריו מהשמאל אנו אומרים – חפשו לכם את הישועה במקום אחר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות