איוונקה: “ממש לפני יום טוב, אבא טלפן וביקש: תתפללי חזק עבורי”

נתן פרל
|
ט' אייר התשע"ז / 05.05.2017 16:46
איוונקה קושנר, בתו היהודיה של הנשיא דונאלד טראמפ: “בשיא הטירוף של חודש אוקטובר, הייתי כה אסירת תודה על החגים היהודיים, שאילצו אותי לקחת פסק זמן”

איוונקה קושנר, בתו היהודיה של הנשיא דונאלד טראמפ, מספרת בספר חדש שיוצא לאור, כי אורח החיים הדתי שלה אפשר לה להירגע במהלך מסע הבחירות של אביה.

“בשיא הטירוף של חודש אוקטובר, הייתי כה אסירת תודה על החגים היהודיים, שאילצו אותי לקחת פסק זמן והרשו לי לבלות כמה ימים שהיו ממוקדים כולם במשפחה שלי”, מספרת טראמפ בת ה-35, אם לשלושה ילדים, בקטעים שפורסמו במגזין פורצ’ן מתוך הספר ‘זיכרונות נשים שעובדות:  הכללים להצלחה’.

לפי דיווח ב’אלגמיינר ז’ורנאל’, זמן קצר לפני הבחירות בחודש נובמבר, איוונקה – שהתגיירה ב-2009 לפני נישואיה לג’רד קושנר – סיפרה בהרצאה שנשאה בכנס בבית הכנסת בפלורידה שאביה ביקש ממנה שתתפלל בחגים עבורו.

על פי ההקלטה שהגיעה אל ה’אלגמיינר’, היא סיפרה בבית הכנסת היוקרתי בבל הארבור: “אתם יודעים מה הוא אמר ממש לפני יום טוב – הוא היה מתקשר ואומר: ‘כדאי שתתפלל עבורי חזק’.  עניתי לו: ‘אבא, נתפלל חזק’. ואז הוא התקשר לג’ארד ואמר: ‘ג’ארד, אתה צריך להתפלל חזק בשבילי’. הוא כיסה את כל הבסיסים…”