כשמנהל קבוצה נגד הפגנות ‘הפלג’ פגש באוטובוס את אברהם טריגר

כשהחרד"ק עשה סלפי עם בכיר 'הפלג': יוסי גוטהולד, חייל בגבעתי ומנהל קבוצת הוואטס-אפ 'מחאות החרדים הקיצוניים', היה בדרכו הביתה כאשר זיהה באוטובוס את אברהם טריגר • "שאלתי אותו: 'אתה טריגר? ' הוא ענה לי , כן. אז ישר צילמתי סלפי", הוא מספר לחרדים10 • ואיך זה נגמר?
יוסף גרינבוים
ט' אייר התשע"ז / 05.05.2017 00:58

יוסי גוטהולד, מנהל קבוצת הוואטס-אפ הפופולרית ‘מחאות החרדים הקיצוניים’, בה מתועדים ההפגנות והעימותים, כמו גם הפרשיות המשפטיות של פעילי ‘הפלג הירושלמי’ – לא האמין שזה קורה לו.

גוטהולד, חייל חרדי המשרת ב’גבעתי’, היה בדרכו הביתה כאשר  פגש בהפתעה את אחד האנשים הכי מפורסמים ברחוב החרדי: אברהם טריגר, מי שנחשד על ידי המשטרה כמפעיל ‘קו המאבק’ של הפלג הירושלמי נגד הגיוס לצה”ל, וכעומד בראש מערך ההטרדות של פעילי ‘הפלס’.

טריגר נעצר מיד לאחר חג הפסח, במסגרת גל המעצרים שביצעה המשטרה בקרב בכירי ‘הפלס’ וראשי ‘הפלג’, בחשד לאיומים והטרדה של בעלי חברות גדולות במשק ומשרדי פרסום שסירבו לפרסם בעיתון ‘הפלס’.

ביום שישי האחרון הוא שוחרר למעצר-בית אחרי יותר מ-10 ימים במעצר, ורק ביום חמישי  בצהרים שוחרר, יחד עם נתי גרוסמן, שמוליק אלישיב וחיים יברוב על ידי שופט בית משפט השלום בראשון לציון – ממעצר הבית.

המפגש של החייל עם טריגר התרחש בשעה 19:30 בערב, באוטובוס קו 71, המוביל מצומת רמות לביתו של טריגר.

“חשבתי שאני הוזה כשראיתי אותו” מספר יוסי לחרדים10. “הנה האויב הכי גדול שלי, כאן לפני. איך שקלטתי שזה הוא ניגשתי ושאלתי: ‘אפשר לשבת?’

“על המושב לידו היו  מונחות שקיות שלו. הוא הזיז את השקיות ואני התיישבתי לידו. עדיין התלבטתי אם זה הוא, וביקשתי באיזו קבוצה אם יש להם תמונה שלו לשלוח לי. ואז אני רואה כמה אברכים מסתכלים על זה שאני יושב לידו, מסמנים לי – וצוחקים.

“שאלתי אותו: ‘אתה טריגר?’ הוא  ענה לי, כן. אז ישר עשיתי, בלי לחשוב פעמיים, סלפי איתו.

“מיד אחרי שצילמתי, הוא קלט את האירוע, התרומם עם חפציו ועבר למקום ישיבה אחר…”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    להצטלם עם השטן
    05/05/2017 12:25
    אכפתניק
  1. אני במקומו הייתי מתבייש לפרסם תמונה משותפת…