ליברמן: בוגי מריר, רחמנות • יעלון: ליד אוזניו שרקו בעיקר כדורי טניס

ליברמן סוגר שנה בתפקידו ועל הדרך תוקף את קודמו • על פגישת טראמפ-אבו מאזן: "שלום במזרח התיכון - לא רלוונטי" • על הדלפות מהקבינט: "אני מצטער שאנשים מקשקשים. אני מקווה שהברברת הזו תיפסק"
אריה ריבקינד
ח' אייר התשע"ז / 04.05.2017 19:39

לרגל שנה לכהונתו בתפקיד, הגיע הערב (חמישי) שר הביטחון, אביגדור ליברמן, לאולפן גל”צ לראיון מיוחד.

בשיחה התייחס השר לפגישה בין נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, ויו”ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, ואמר: “מה שאפשרי במזרח התיכון זה רק הסדרים מדיניים, שלום במובן המלא של המילה, כמו שמפרשים בעולם הנאור, במזרח התיכון – זה לא רלוונטי”.

ליברמן הגיב על ההדלפות מהקבינט, תוך שהוא מדגיש כי הוא מתעלם מדברי שר התחבורה כ”ץ שאישר כי ישראל תקפה בסוריה: “אני מצטער שאנשים מקשקשים. יש כל מיני שמנסים לעשות סיבוב על צה”ל ופעולותיו. לא שר אחד ולא שניים. זה חמור ביותר. אני מקווה שהברברת הזו תיפסק”.

השר גם לא חזר בו מהביקורת שמתח על צפון קוריאה, שהובילה לתגובה חריפה של הדיקטטורה כלפי ישראל: “צריך להסתכל על העובדות, אנחנו מסתכלים מה קורה באזור מי מפר את כל ההחלטות של מועצת הביטחון. אני לא מדבר על דברים תיאורטיים, זה לא רחוק מאתנו ואני מציע לכולם לקחת את העובדות ולא פרשנויות של כמה שרים מתוסכלים”.

במהלך דבריו תקף השר בחריפות את קודמו בתפקיד, משה (בוגי) יעלון, וכינה אותו “איש מתוסכל ומריר שלא מוצא את מקומו”.

הוא  והוסיף: “התחושה היחידה שלי כשאני רואה אותו היא רק רחמנות”.

מסביבת יעלון נמסר בתגובה: “מי שהכדורים ששרקו ליד אוזניו היו בעיקר כדורי טניס, מוטב שינצור את לשונו. המחשבה על פזיזותו מדירה שינה מרבים. בישראל נותר לסמוך על צה”ל והעומד בראשו. יעלון ימשיך להתמקד בעשייה למען ישראל, בשיקול דעת, וללא שחיתות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רחמנות.
    04/05/2017 20:59
    פאני
  1. האם הכוונה ליעלון נעליים גבוהות מפחד מנחשים שהיו אז פיקודיו? כנראה שכבר אז חלקם “אהבו” אותו מאד בעד אופיו הנעים ופיו הגדול.