צה”ל כיתר בית בחברון • “שני אנשי חמאס נלקחו לחקירה”

כוחות צה"ל כיתרו בית בשכונת עין דיר בחה שבחברון וקראו במערכת הכריזה ליושבי הבית להסגיר עצמם • צה"ל ירה טיל על הבית • הכוחות עצרו שני פעילי חמאס: נור ואכרם קוואסמה • מתאם פעולות הממשלה בשטחים: בידי צה"ל מידע רב בנוגע לשלושת החטופים • צפו בווידאו: חיפושים מבית לבית בחברון
שי ויספיש
י"ח סיון התשע"ד / 15.06.2014 22:59

כוחות צה”ל כיתרו והפגיזו הערב (ראשון) בית בשכונת עין דיר בחה שבחברון, השייך למשפחה המזוה עם ארגון חמאס.

לפי הדיווחים, בסוף הקרב נעצרו שני פעילים של הארגון – אכרם ונור קוואסמה.

רשת ‘אל-אקצא’ של חמאס דיווחה כי הכוחות קראו במערכת הכריזה לאנשים שבתוך הבית לצאת ולהסגיר עצמם. על פי הדיווח בכלי תקשורת פלסטיניים, צה”ל הפציץ את המבנה, וכוחות צה”ל אף ירו טיל כתף אל עבר הבית. לעבר החיילים נורתה אש מנשק קל – והחיילים השיבו אש.

הפלסטינים מדווחים כי מקרב יושבי הבית ישנם כמה נפגעים. על פי הדיווח נשמע פיצוץ עז באזור, ככל הנראה כשחיילים פוצצו את דלת המבנה. בנוסף הורחקו תושבים מקומיים שהיו בסמוך למבנה.

הבית שכותר שייך למשפחה שמזוהה עם חמאס.

חילופי האש, על פי הדיווחים, החלו סמוך לשעה 22:20  וכללו בין השאר, כאמור, ירי של טיל כתף לעבר הבית.

בשעות האחרונות עצר צה”ל יותר מ-40 מבוקשים ביהודה ושומרון, ובצה”ל נערכים לגל מעצרים נוסף גם בלילה הקרוב, מתוך כוונה להגיע למעגלים הקרובים יותר של חוליית חמאס העומדת מאחורי חטיפת שלושת הנערים.

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף יואב מרדכי, אמר הערב לסוכנות הידיעות הפלסטינית ‘מען’, כי בידי צה”ל מידע רב בנוגע לשלושת החטופים, אך הדגיש שהחקירה מתנהלת בחשאיות מוחלטת. הוא סירב לפרט על קצה החוט שבידו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חזק וברוך לחיילי צה
    15/06/2014 23:03
    שי
  1. ה’ ישמור על החיילים שלנו וכל הנערים יחזרו לביתהם בריאים ושלמים אמן