מותו הטראגי של הילד בקריית גת: צוות הגן למעצר בית מלא – ל-5 ימים

חוקרי המשטרה חוקרים את נסיבות מותו של הילד יחיאל מיכל הרבסט ז"ל בן השלוש בקריית גת • המשטרה: "מאחר ואנו בראשיתה של חקירה, לא ניתן להצביע בשלב זה מה גרם למותו של הילד" • 4 מטפלות ומנהלת המקום עוכבו לחקירה ושוחררו בתנאים מגבילים
חיים טוויל
ד' אייר התשע"ז / 30.04.2017 17:11

חוקרי המשטרה עמלו מאז שעות אחר הצהרים (ראשון) בחקירת נסיבות מותו של הילד יחיאל מיכל הרבסט ז”ל, פעוט  בן 3,  בנו של יבלחט”א הרה”ח רבי אהרן הרבסט – מאברכי הקהילה החרדית בקריית גת.

החוקרים הגיעו אל הגן שברחוב בית יוסף, לאחר שלקראת השעה 15:00 התקבל דיווח במוקד המשטרה על האירוע – ולמקום הוזעקו ניידות המשטרה.

גופת הילד הועברה אל המכון לרפואה משפטית באבו כביר ושוחררה לאחר בדיקה חיצונית.

החוקרים עכבו לחקירה את צוות העובדות במקום –  4 מטפלות ומנהלת המקום –  והן מסרו את גרסתן לאירוע.

בסיום חקירתן הראשונית הן שוחררו בתנאים מגבילים למעצר בית מלא למשך חמישה ימים. חקירת המקרה נמשכת.

מבירור ראשוני עולה, כי הילד, יחד עם ילדים נוספים, שהו בחצר הגן. בשלב מסוים הבחינה העוזרת בגן, כי הילד ניגש אליה – בסיוע ילדים נוספים – כשפניו מלאות בחול.

לדבריה, היא הכניסה את הילד אל תוך הגן ובסיוע עובדת נוספת החלו לשטוף את פניו ופיו של הילד – אך הוא איבד הכרתו.

צוות מד”א שהוזעק למקום פינה את הילד במצב קשה מאוד, תוך פעולות החייאה, לבית החולים – ובהמשך נמסר כי מאמצי ההחייאה לא צלחו.

מהמשטרה נמסר: “בשלב זה אנו חוקרים את נסיבות המקרה הטראגי, תוך איסוף עדויות וחקירת צוות העובדות במקום. מאחר ואנו בראשיתה של חקירה, לא ניתן להצביע בשלב זה מה גרם למותו של הילד.נו בוחנים את כלל כיווני החקירה בשלב זה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות