האופנוען מגלה: “תכננו בדיוק מאיפה הוא יבוא, מאיפה אנחנו נגיע”

הצעיר החרדי שתועד שובר את המוט של דגל ישראל בסרטון שפרסם כתב 'רשת' מספר: "עשינו את זה פעם אחת, עוד לא שברנו את הדגל, זה לא יצא הכי טוב - אז עשינו את זה פעם נוספת ושברתי את הדגל" • "זה היה ממש בקטע איך לבייש את החרדים בצורה גסה, זו הצגה שקרית לגמרי"
יוני גרין
ד' אייר התשע"ז / 30.04.2017 10:13

בישול כתבת ההסתה נגד החרדים: הצעיר שתועד בסרטון שפורסם על ידי זכיינית ערוץ 2 ‘רשת’ כשהוא שובר את מוט דגל ישראל ברחוב בבני ברק,  טען הבוקר (ראשון) בראיון שהעניק לדוד חכם ב’רשת מורשת’, כי מדובר בסרטון מבוים ולא בתיעוד של אירוע ממשי.

הצעיר סיפר בראיון: “נסעתי באותו יום עם חברי על האופנוע באחד הרחובות בבני ברק, פתאום חבר שלי ראה את גיא הוכמן, אני לא מכיר אותו אבל חבר שלי מכיר אותו, אני לא יודע מאיפה.

“גיא הוכמן עצר אותנו ואמר לנו בואו נעשה ‘קטע’. הוא הלך שם עם הדגל, עם המסריטים שלו, והוא אמר לנו ‘בואו נעשה קטע בהסרטה'”.

הצעיר ציין כי חשב שמדובר בחלק מסרטון סאטירי אותו מבקש הוכמן להפיק: “אנחנו חשבנו שכמו שיש לו הרבה קטעים שהוא מעלה לפייסבוק ומפיץ בוואטסאפ זה עוד קטע סאטירי שהוא הולך לעשות, ואמרנו לעצמנו בוא נזרום עם זה. תכננו בדיוק מאיפה הוא יבוא, מאיפה אנחנו נגיע. עשינו את זה פעם אחת, עוד לא שברנו את הדגל, זה לא יצא הכי טוב. אז עשינו את זה פעם נוספת ושברתי את הדגל”.

לדבריו, “לאחר כמה ימים, ביום חמישי בלילה, פתאום אני שומע שרשת פרסמה תצלום שרואים רוכב אופנוע שובר דגל, לא בקטע סאטירי ולא בשום קטע כזה או אחר. זה היה ממש בקטע איך לבייש את החרדים בצורה גסה ואכזרית, שזה דבר שלא היה, זו הצגה שקרית לגמרי”.

הוא תקף את פרסום הסרטון: “אני מאוד מתפלא על רשת, זה דבר שאמור להיות אמין. ברגע שמשדרים לציבור חדשות שאינם אמינות אי אפשר לדעת אם לא מפברקים לנו עוד דברים”.

כפי שדווח בחרדים10, לאחר שנחשף כי האירוע מפוברק, זכיינית ערוץ 2 הסירה את הסרטון מהאתר שלה ומעמוד הפייסבוק.

בהודעה שפרסמה ‘רשת’ בגוף הכתבה נאמר: “הסרטון שפורסם אינו מפוברק, אולם לאור פגיעה אפשרית ברגשות הציבור ולאור תגובות שהתקבלו, החלטנו להסיר את הסרטון לאלתר. יום עצמאות שמח לכל עם ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מעניין שאין ולו איזכור כלשהו בנושא בתקשורת החילונית
    30/04/2017 14:57
    משה
  1. תתארו לכם שזה לא היה מבוים, אלא מקרה אמיתי
    לא היה אתר אחד שלא היה מדווח בכותרת ראשית
    זהו פרצופה של התקשורת החילונית