טלטלה: רגב פורש מעריכת ‘ישראל היום’ • העורך החדש: בועז ביסמוט

חילופי תפקידים בחינמון הגדול: עורך חדשות החוץ של 'ישראל היום' ימונה לעורך העיתון במקום עמוס רגב, הפורש מתפקידו במלאת עשור להקמת העיתון • רגב יקבל את התואר 'העורך המייסד' וימשיך לכתוב בעיתון
אבי כץ
ד' אייר התשע"ז / 30.04.2017 08:38

זעזוע במערכת: עורך חדש לעיתון ‘ישראל היום’, העיתונאי ועורך חדשות החוץ של העיתון בועז ביסמוט, המחליף את עורך העיתון עמוס רגב, המכהן בתפקיד החל מיומו הראשון לפני 10 שנים, זאת לאחר שרגב, העורך הראשי ואיש גרעין המייסדים, הודיע על פרישתו מתפקידו.

לפי דיווח בעיתון מעריב, חילופי התפקיד התבצעו בתום ישיבת הנהלה סוערת בה הוחלט כי רגב יסיים את תפקידו.  לאחר ההחלטה הובהל אל המערכת בועז ביסמוט ומונה למחליפו.

ביסמוט שימש ב-9 השנים האחרונות כעורך חדשות החוץ של העיתון.

“אני מודה לד”ר מרים ושלדון אדלסון, ולמשפחת אדלסון כולה, על ההזדמנות שהוענקה לי, ולכולנו, לחולל מהפכה בשוק התקשורת הישראלי”, מצוטט  רגב בעיתון. “זה היה עשור מדהים ומאתגר. תודתי לכל אנשי המערכת, המנהלה, הדפוס וההפצה, שהיתה לי הזכות לעבוד עימם. אני משוכנע שבועז ביסמוט ימשיך להוביל את העיתון להישגים ולפסגות חדשות”.

רגב, בן 66, יקבל את התואר ‘העורך המייסד’ וימשיך לכתוב בעיתון.

ביסמוט, בן 52, בעל תואר שני בלימודי אפריקה מאוניברסיטת סורבון ובוגר בית הספר הגבוה לדיפלומטיה ולאסטרטגיה בפאריס, כיהן בעבר גם כשגריר ישראל במאוריטניה.

ביסמונט צוטט בעיתון:”מבחינתי, כאיש העיתונות הכתובה, זו הגשמת פסגת החלומות: להיות עורך עיתון, ועוד העיתון מס’ 1 במדינה. זהו אתגר וסיפוק עצום.

“אני מודה לבעלי העיתון ולעורך הראשי על האמון הגדול ומקווה להמשיך ולשרת את ציבור הקוראים, תוך כיבוד הערכים הישראליים”.

משפחת אדלסון, בעלי העיתון כתבו לרגב:

“עמוס חברנו היקר,

לפני כעשור קיבלת על עצמך, באחריות רבה, את תפקיד העורך הראשי של ‘ישראל היום’, עיתון חדש – שנולד מתוך הצורך לתרום לשיח הדמוקרטי הישראלי, ולהביא לציבור הקוראים ערכים שלא באו לידי ביטוי עד אז בעיתונות הישראלית.

חוללת מהפכה כפי שרק איש ערכי ומקצועי כמוך יכול היה לעשות. השילוב של אהבת הארץ ואהבת המקצוע, שהבאת איתך לעיתון, תרמו לכך שמהר מאוד ‘ישראל היום’ הגיע להישגים רבים ואף הפך לעיתון המוביל במדינה.

אנחנו מכבדים את רצונך לפרוש מהתפקיד ומבקשים ערב יום הזיכרון והעצמאות של מדינת ישראל להודות לך יחד עם קהל הקוראים הגדול והנהדר שלנו, על העבודה הנפלאה שלך.

‘ישראל היום’ ימשיך לשרת את הציבור הישראלי בנאמנות, באדיקות, באמינות – ובעיקר באהבת הארץ, בדיוק על פי כל אותם כללים וערכים שהבאת איתך.

היתה לנו הזכות הגדולה, עמוס יקר, להמתין בציפייה רבה לעיתון שערכת באהבה ובמסירות רבה; עיתון שעליו ניצחת כמו מנצח על תזמורת.

בזכותך, חברנו עמוס, ‘ישראל היום’ ימשיך לשרת את הציבור בישראל גם מחר.

מירי ושלדון אדלסון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות