“פייק ניוז ואפס הוגנות עיתונאית”: התגובה החריגה של חוננו לערוץ 10

האם עמותת חוננו העבירה מענק כספי ליוסף חיים בן דוד, רוצח הנער מוחמד אבו חדיר? לפי ערוץ 10 התשובה חיובית • העמותה הגיבה על הדיווח, אבל הערוץ חתך אותה
אבי כץ
א' אייר התשע"ז / 27.04.2017 01:19

עמותת ‘חוננו’ פרסמה אמש (רביעי)  תגובה חריגה לפרסומים בערוץ 10, לפיהם העמותה העבירה בשנת 2015 מענקים של אלפי שקלים ליהודים שהורשעו במעשי טרור ורצח, כשבמקביל קיבלה מהמדינה פטור ממס לתרומות.

על פי הדיווח, בשנת 2015 העבירה העמותה, שעוסקת באופן מוצהר בסיוע משפטי, כ-3,000 שקלים ליוסף חיים בן דוד, רוצח הנער מוחמד אבו חדיר.

עוד דווח כי העמותה העבירה מענקים בשווי כמה אלפי שקלים גם למאיר אטינגר, הנחשב לאחד מבכירי היעדים של החטיבה היהודית בשב”כ, ליעקב אלעד סלע שהעביר ידיעות מודיעיניות לפעילי  ימין בעודו חייל בצה”ל, ולנשות הטרוריסטים היהודים עמי פופר וג’ק טייטל.

בעמותה העבירו את התגובה הבאה לערוץ: “ארגון חוננו פועל באופן מדוקדק על פי דרישות החוק. מדובר ב’פייק ניוז’ נוסף מבית ערוץ 10. לא ראינו את כתבי ערוץ 10 נוברים במסמכי עמותות אשר עוינות את ישראל”.

בחוננו לא הסתפקו והוסיפו עקיצה לערוץ על רדיפתו את הארגון ואת  נתניהו: “עם דקות השידור שערוץ 10 השקיע בספרי החשבונות של חוננו, אפשר לחשוב שמדובר בעמותה שהעומדים בראשה הם משפחת נתניהו”.

בארגון הסבירו כי התגובה החריגה באה על רקע רדיפות חוזרות ונשנות מצד הערוץ וכלי התקשורת.

את התגובה ערוץ 10 לא פרסם, אלא חתך אותה.  בחוננו הגיבו על כך:  “גם פייק ניוז וגם אפס הוגנות עיתונאית”.

גורם בחוננו סיפר:”מדובר בחומרים שפורסמו כבר 5 פעמים בכלי התקשורת השונים, אותם נתונים וכל פעם ממחזרים, הארץ, ערוץ 10, עוד פעם הארץ ואז עוד פעם ערוץ 10. זה כבר לא תקשורת עניינית – זו רדיפה. רדיפה שמזכירה את האובססיה של כלי התקשורת השונים כנגד ראש הממשלה נתניהו.

“חוננו עומדת בכל דרישות החוק, נבדקנו פעם אחר פעם על ידי שלטונות המס, ומעולם לא נדבק בנו רבב, נמאס כל היום להסביר למי שלא רוצה להקשיב”, אמרו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות