השמחה הייתה מוקדמת מדי: נתי גרוסמן ובכירי הפלס חזרו למעצר

התומכים קיבלו אותו בביתו בשירה, לחיצות ידיים ונשיקות, אבל בית משפט העליון שדן בערעור שהגישה המשטרה נגד החלטת בית המשפט המחוזי בלוד - החליט שעורך 'הפלס' ובכירי העיתון יחזרו למעצר עד יום שישי אחר הצהרים
חיים טוויל
א' אייר התשע"ז / 26.04.2017 21:55

החגיגות היו מוקדמות מדי:  שופטת בית משפט העליון דפנה ברק-ארז קבעה הערב (רביעי), בתום דיון על הערעור שהגישה המשטרה נגד החלטת בית המשפט המחוזי בלוד לשחרר את עורך הפלס נתי גרוסמן, מנכ”ל העיתון שמוליק אליישיב, אברהם טריגר וחיים יברוב – כי היא מקבלת חלקית את הבקשה.

לפי ההחלטה,  העצורים יחזרו לתא המעצר וישתחררו למעצר-בית רק ביום שישי, בשעה 16:30. המשטרה דרשה מעצר של שבעה ימים, כפי שפסק בית המשפט בראשל”צ.

כפי שדווח בחרדים10, בית המשפט המחוזי בלוד החליט הבוקר לקבל את ערעורם של נתי גרוסמן עורך עיתון ‘הפלס’, שמוליק אליישיב מנכ”ל העיתון, אברהם טריגר מי שנחשד כמפעיל קו המאבק של הפלג הירושלמי, וחיים טריגר, מהפעילים הבולטים של ‘הפלג’ – והורה על שחרורם למעצר בית עד יום שלישי הבא.

זאת, בניגוד להחלטת בית משפט השלום בראשון לציון, להאריך את מעצרם בשבעה ימים.

המשטרה ביקשה מבית המשפט המחוזי בלוד להורות על עיכוב ביצוע ההחלטה, כדי שתוכל לערער לבית משפט העליון על ההחלטה – אולם השופט דחה את הבקשה.

אחר הצהרים הגיע נתי גרוסמן אל ביתו שבשכונת בית וגן בירושלים – והתקבל בשירה ובנשיקות על ידי עשרות חברים ותומכים, ובהם ראשי ‘הפלג הירושלמי’. בין הבאים היה גם הגאון רבי עזריאל אוירבך, מרבני שכונת בית וגן.

העצורים, מבכירי ‘הפלג הירושלמי’ ועיתון ‘הפלס’, נעצרו בשבוע שעבר על ידי מחלק ההונאה של משטרת ירושלים, בחשד לסחיטה באיומים של בעלי חברות ומשרדי פירסום, פגיעה בפרטיות וקשירת קשר לפשע.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות