עורך ‘הפלס’ נתי גרוסמן והמנכ”ל שמוליק אלישיב שוחררו למעצר בית

בית המשפט המחוזי בלוד קיבל את ערעורם של עורך 'הפלס' נתי גרוסמן, שמוליק אליישיב, אברהם טריגר וחיים יברוב - והורה על שחרורם למעצר בית עד שבוע הבא • המשטרה ביקשה לעכב את ביצוע השחרור כדי לערער על ההחלטה - אך השופט דחה את הבקשה
חיים טוויל
ל' ניסן התשע"ז / 26.04.2017 10:52

מכה למשטרה:  בית המשפט המחוזי בלוד החליט הבוקר (רביעי) לקבל את ערעורם של נתי גרוסמן עורך עיתון ‘הפלס’, שמוליק אליישיב מנכ”ל העיתון, ואברהם טריגר מי שנחשד כמפעיל קו המאבק של הפלג הירושלמי – והורה על שחרורם למעצר בית עד יום שלישי הבא –  ה-02/5.

זאת, בניגוד להחלטת בית משפט השלום בראשון לציון, להאריך את מעצרם בשבעה ימים.

עו”ד יאיר גולן, פרקליטו של מתי גרוסמן, טען בפני בית המשפט כי אין מדובר בחשש לשיבוש הליכי משפט ועל כן יש לשחררו.

גם באשר למידת המסוכנות, הסכים בית המשפט כי לא מדובר באדם בעל עבר פלילי, ולכן הורה לשחררו למעצר בית.

המשטרה ביקשה מבית המשפט המחוזי בלוד להורות על עיכוב ביצוע ההחלטה, כדי שתוכל לערער לבית משפט העליון על ההחלטה – אולם השופט דחה אתהבקשה.

בהמשך היום התקיים דיון בבקשת הערעור של העצור הרביעי – חיים יברוב, ששוחרר גם הוא.

העצורים, מבכירי ‘הפלג הירושלמי’ ועיתון ‘הפלס’, נעצרו בשבוע שעבר על ידי מחלק ההונאה של משטרת ירושלים, בחשד לסחיטה באיומים של בעלי חברות, פגיעה בפרטיות וקשירת קשר לפשע.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בוא וראו, כיצד מתאימים עליהם... הדברים בנוסח תפילת ימים נוראים: ״ובכן צדיקים יראו וישמחו, וישרים יעלוזו, וחסידים ברנה יגילו. בהנהגת העולם הזה, הצדיקים עדיין לא הגיעו לשמחה, אבל ה״אור׳׳ שלהם ״זרוע״, אבל כאשר יבא הגילוי הגדול של הקב״ה בעתיד, באופן של ״תן פחדך ד׳ אלקינו על כל מעשיך ואימתך על כל מה שבראת״ וכבר וכפי שאומרים אנו באריכות בנוסח הברכה בראש השנה וביום הכיפורים, על זמן זה נאמר: ״ובכן צדיקים יראו וישמחו״. הצדיקים, שהיה להם ״אור זרוע״ בעוה״ז, - אותו האור יצמח ויתגלה ויוכלו להגיע לדרגת השמחה. וזהו שנאמר ״יראו וישמחו״. ואילו הישרים, [כמו עורך הפלס נתי גרוסמן, ומנכ
    26/04/2017 11:51
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. בוא וראו, כיצד מתאימים עליהם… הדברים בנוסח תפילת ימים נוראים: ״ובכן צדיקים יראו וישמחו, וישרים יעלוזו, וחסידים ברנה יגילו.

    בהנהגת העולם הזה, הצדיקים עדיין לא הגיעו לשמחה, אבל ה״אור׳׳ שלהם ״זרוע״, אבל כאשר יבא הגילוי הגדול של הקב״ה בעתיד, באופן של ״תן פחדך ד׳ אלקינו על כל מעשיך ואימתך על כל מה שבראת״ וכבר וכפי שאומרים אנו באריכות בנוסח הברכה בראש השנה וביום הכיפורים, על זמן זה נאמר: ״ובכן צדיקים יראו וישמחו״. הצדיקים, שהיה להם ״אור זרוע״ בעוה״ז, – אותו האור יצמח ויתגלה ויוכלו להגיע לדרגת השמחה. וזהו שנאמר ״יראו וישמחו״.

    ואילו הישרים, [כמו עורך הפלס נתי גרוסמן, ומנכ”ל העיתון שמוליק אלישיב, ומנהל קו ההטרדות אברהם טריגר] אשר כבר עכשיו נאמר עליהם ״לישרי לב שמחה״, הם יעלו בדרגה לכדי עליזה: ״וישרים יעלוזו״. גבוהה מעליהם דרגת החסידים, שכבר עכשיו הגיעו לדרגת ״יעלזו חסידים״, ולעתיד לבא יגיעו ל”ברנה יגילו״.

    כל זה נאמר על אלו הצדיקים וקדושים המוסרים נפשם על קידוש השם מפלג הירושלמי. ובכן צדיקים יראו וישמחו, וישרים יעלוזו, וחסידים ברנה יגילו” בקרוב ממש.

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   26/04/2017 17:01

      ממש יפה

  2. הבעיה היא שהוא צודק לגמרי
    26/04/2017 17:00
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. הבעיה היא שהוא צודק לגמרי

  4. תגובה לתגובה מס 3
    19/07/2017 21:40
    מאיר פרץ
  5. אתה אומר הוא צודק אבל זו בעיה ,אני לא מבין איפה הבעיה פה .זה אחלה ואים זה בקרוב עוד יותר טוב והלוואי שאנשים יפקחו עניהם ויותר ויותר אנשים יתקדשו וליבם יעלוז בלימודי תורה שהסיפוק בה הוא בלתי נידלה ,אוייי איזה טעות עשינו שהעברנו את רוב ילדותנו כילדים מפגרים .במקום ללמוד בישיבה ולהתפתח כפי הראוי .