“ביבי מוקף בחנפנים”: עמירם לוין הצטרף למרוץ על ראשות העבודה

על מפלגת העבודה: "המפלגה ברחה מהאמת שלה יותר מדי זמן, כי מאכרים, קומבינות, גו'בים, ארגזים ואפילו שלמונים חדרו למקומות רבים מדי" • על נתניהו: "מה שלא עשית ב-6 שנים לא תעשה יותר וככל שתלך מוקדם ייטב למדינה"
אריה ריבקינד
כ"ט ניסן התשע"ז / 25.04.2017 14:23

אלוף במיל’ עמירם לוין קיים היום (שלישי) מסיבת עיתונאים פוליטית ראשונה והודיע רשמית כי הוא מצטרף למירוץ על ראשות מפלגת העבודה.

לאחר הצהרה קצרה, השיב לוין על שאלות עיתונאים ועל חלק מהשאלות מתוך מאות שהופנו אליו על ידי גולשים שצפו במסיבת העיתונאים ששודרה בפייסבוק.

לוין הזהיר כי מנגנון המפלגה השתלט עליה ומחסל אותה מבפנים: “המפלגה ברחה מהאמת שלה יותר מדי זמן, כי מאכרים, קומבינות, גו’בים, ארגזים ואפילו שלמונים חדרו למקומות רבים מדי”.

לוין התחייב כי הוא יוביל תיקון עמוק בבית: “אני לא מקבל את זה שאי אפשר לשנות ואי אפשר לנצח, תמיד אפשר לשנות ולנצח. בשביל זה צריך להגיד את האמת, וזה בדיוק מה שאני עושה כעת. בשביל לשנות צריך להילחם, זה מה שעשיתי רוב חיי וזה מה שאני בא לעשות היום – להילחם״.

לוין הזהיר מפני המשך שלטונו של נתניהו: “אני מכיר את ביבי. מכיר אותו טוב. מקרוב. קרוב מאוד. הוא היה פקוד שלי. ביבי אני זוכר אותך היטב כחייל טוב וכקצין טוב ביחידה. ככה זוכרים אותך כל המפקדים והחיילים שלך. יודע למה? כי היית רק 6 שנים. ביבי, אתה יותר מדי זמן בשלטון. הסתאבת, התאהבת בשלטון, אתה מוקף בעדת חנפנים והפסקת לספור אותנו – את אזרחי המדינה.

“מה שלא עשית ב-6 שנים לא תעשה יותר וככל שתלך מוקדם ייטב למדינה וייטב גם לך.

“ביבי, אנחנו נשים לזה סוף. בארבעה ביולי מפלגת העבודה בראשותי תחל את המסע להחלפתך במנהיגות של אמת, שתשים סוף לימים של הפחדה ופרנויה. מפלגת העבודה בראשותי תביא תקווה וביטחון לעם הזה”

לוין התחייב כי מפלגת העבודה בראשותו תיזום ותשיג הסדרים מדיניים: ״אנחנו נסיים את הכיבוש. אנחנו מספיק חזקים לעשות את זה. יש לי בעיה עם כיבוש של 2.7 מיליון פלשתינים וצריך להיפרד מהם. זה מחליש אותנו מבפנים, זה מחליש את צהל, זה מסוכן לציונות ויביא אותנו לאובדן הרוב היהודי בישראל״.

לוין הבהיר כי הוא מתמודד לראשות העבודה, למרות ש”אני לא מכיר קומבינות, לא עושה דילים, ואין לי קבלני קולות, אני מביא איתי את האמת שלי , שהיא גם האמת של רבים מכם. אני מתייצב מולכם בידיים נקיות, עם הרבה ניסיון, שיקול דעת ואמונה ועם אמת שורשית וראיית עולם מדינית- ביטחונית, חברתית וכלכלית שמשותפת לכולנו”.

לוין מצטרף לראש מפלגת העבודה יצחק הרצוג, ח”כ עמיר פרץ, ח”כ אראל מרגלית, ח”כ עמר בר לב ואבי גבאי שיתמודדו בבחירות לראשות המפלגה שיתקיימו ב-4 ביולי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות