הג’וב החדש של אלי ישי: יועץ של חברה המפעילה אפליקציית מוניות

חברת ריידר מוחזקת על ידי משקיעים יהודים־חרדים מאנגליה, בראשות איש העסקים אילי עמנואל • יסייע לחברה להתמודד עם כמה אתגרים רגולטוריים: הראשון - אישור ממשרד התחבורה לשווק את המונה הדיגיטלי שפיתחה ולהטמיעו במוניות
אבי כץ
כ"ט ניסן התשע"ז / 24.04.2017 22:02

יו”ר תנועת ‘יחד’, אלי ישי, מצטרף לשורות חברת ריידר (Rider), המפעילה אפליקציית מוניות ומשווקת מערכות למוניות.

לפי דיווח באתר TheMarker’, ישי יעבוד כיועץ חיצוני מול רשויות ומשרדי הממשלה השונים.

לפי החוזה בין ריידר וישי,  יספק השר לשעבר לחברה שירותי ייעוץ לצורך שיווק וקידום מטרותיה העסקיות.

כחלק מתפקידו החדש, ינסה ישי לסייע לחברה להתמודד עם כמה אתגרים רגולטוריים העומדים בפניה: הראשון שבהם יהיה לקבל אישור ממשרד התחבורה לשווק את המונה הדיגיטלי שפיתחה ריידר ולהטמיעו במוניות. זאת, על מנת להגדיל את היקף העבודה והמכירות של החברה בישראל.

ישי וריידר יפגשו בסוף החודש עם אנשי הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה על מנת לדון בנושא המונה הדיגיטלי.

החוזה בין ישי לריידר מוגדר כחוזה לטווח קצר לשם פרויקטים מסוימים. כחלק ממנו, תפקידו של ישי יהיה לגייס משקיעים לחברה. כיום מוחזקת ריידר על ידי משקיעים יהודים־חרדים מאנגליה, בראשות איש העסקים אילי עמנואל.

בשיחה עם TheMarker אמר ישי כי לא ישמש כלוביסט אלא כיועץ: “מאז שעזבתי את הכנסת, פנו אלי חברות שונות כדי שאפתח להן דלתות, וסירבתי לכולם. הציעו לי הרבה כסף ומשרות נוחות, בגלל הקשרים והידידות שלי עם שרים ואנשים אחרי בפוליטיקה, אבל אני לא לוביסט. לכן במשך שנתיים לא הייתי במגזר העסקי. כשריידר פנו אלי וביקשו שאייעץ להם הסכמתי, כי זה מוצר מיוחד שנותן מענה לאוכלוסיות שונות ולא בא על חשבון אף אחד, לא הורס למישהו אחר, אלא עובד בשיתוף פעולה עם תחנות המוניות”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אלי מתכונן לבחירות
    25/04/2017 12:41
    איתן
  1. מצא דרך חינמית להביא את ארבעת מצביעיו לקלפי