יעלון: “אני לא סומך על ליברמן, לא הייתי קונה ממנו מכונית משומשת”

שר הביטחון לשעבר תקף ב"שבתרבות" את שר הביטחון הנוכחי • על דרכו הפוליטית: "ימים יגידו אילו חבירות יהיו לקראת הבחירות הבאות. אני לא עזבתי את הליכוד. הליכוד עזב אותי"
אריה ריבקינד
כ"ז ניסן התשע"ז / 22.04.2017 21:08

שר הביטחון לשעבר משה יעלון תקף היום (שבת) ב’שבתרבות’ בעפולה את שר הביטחון אביגדור ליברמן.

“תשאלו את עצמכם אם כל המילים שנזרקו לחלל האוויר כשהייתי שר ביטחון, ביקורת על מה שנעשה – לחסל את חמאס, אולטימטום של 48 שעות להנייה-  למה הוא לא עושה את זה?”, תקף יעלון. “ולכן כשאנשים מתנהגים כך, אני בסופו של דבר גם לא מוכן לקנות מהם מכונית משומשת. אני לא סומך עליהם”.

על המשך דרכו הפוליטית, אמר יעלון כי הוא יודע שאי אפשר לעשות את זה לבד, ולכן הוא בונה את כוחו הפוליטי ואינו פוסל אפשרות לחיבורים.

“גם בליכוד יש אנשים שמרגישים אי נחת מהדרך הנוכחית, אני בכוונה משאיר את הכל פתוח ואת ההחלטה הפוליטית שלי אשאיר לבוא העת”, אמר. “אני רוצה להגיע לכמה שיותר אנשים, אנחנו נפגשים כולם עם כולם. ימים יגידו אילו חבירות יהיו לקראת הבחירות הבאות”.

“נפגשתי עם אנשים שאני מגדיר אותם ימין ממלכתי כגון אנשי ליכוד והציונות הדתית. אני לא נפגש עם גורמים שנמצאים בקצוות של הקשת הפוליטית. לא נפגשתי עם נתניהו”.

לגבי הקבינט בתקופתו הוסיף: “השכלנו לקבוע מדיניות ברורה ביחס להתפתחויות באזור, אבל הקבינט היה נוראי. שרים התעסקו בפוליטיקה”.

על עזיבת הליכוד אמר: “אני לא עזבתי את הליכוד. הליכוד עזב אותי. הגעתי לליכוד ומצאתי את עצמי במלכוד שבגללו אני לא יכול להמשיך בתנועה. אני מתכוון להתמודד על הנהגת המדינה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות