אלי פלאי מאשים: “דרעי זורה חול בעיני הציבור. זה מחדל! זה מביש!”

מו"ל 'משפחה' תוקף בחריפות את שר הפנים: "יום עצוב לפוליטיקה החרדית שהתגלתה בקלונה. בציניות תוקפים את הבג"צ.." • "שנתיים האדמה בוערת. דרעי כשר כלכלה לא נקף אצבע" • "כששני מיניבוסים נסעו בשבת בהרצליה, כולם רצו להצטלם ולמחות. אבל כשהקניונים פתוחים - אין פוצה פה"
נחמן גור
כ"ה ניסן התשע"ז / 21.04.2017 00:43

אחרי פסיקת בג”ץ המאשרת לרמוס את השבת בתל אביב: אלי פלאי, מו”ל שבועון ‘משפחה’ ויו”ר המכון החרדי למחקרי מדיניות, תקף הערב (חמישי) בראיון שהעניק למשה גלסנר במהדורה המרכזית בתחנת הרדיו ‘קול ברמה’, את יו”ר ש”ס, שר הפנים אריה דרעי – והאשים אותו בזריית חול בעיני הציבור.

“זה יום עצוב לנו כחברה ויום עצוב לפוליטיקה החרדית שהתגלתה בקלונה”, אמר פלאי. “הכותרת שלנו ב’משפחה’ הייתה: ‘לדראון עולם'”.

לדבריו, “בציניות תוקפים את הבג”צ, כשבאמת לא הותירו לו ברירה… שר הפנים החרדי במשך חודשים נתן לוועדת מנכ”לים לנהל את סמכויות השבת ולא ביקש לקבל את הסמכויות. זה מחדל! זה מביש! וזו זריית חול בעיני הציבור!

“20% ממרכזי הקניות בישראל פתוחים בשבת. גם בזה בג”צ אשם? שנתיים האדמה בוערת ואיש לא נוקף אצבע”.

פלאי הדגיש: “תל אביב זה לא העניין. תוך שנתיים-שלוש אנחנו עלולים למצוא את כל העסקים פתוחים בשבת”.

הוא הוסיף והאשים: “שר הפנים אריה דרעי כשר כלכלה לא נקף אצבע. בעל עסק סיפר לי שהוא מפסיד בשנה 30 מליון ש”ח כשהוא סגור בשבת. כמה זמן הוא יחזיק מעמד כשחבריו העבריינים ממשיכים לפתוח בשבת?!”

פלאי המשיך ותקף: “כששני מיניבוסים נסעו בשבת בהרצליה, כולם רצו להצטלם ולמחות. אבל כשהקניונים פתוחים אין פוצה פה ומצפצף. לפני שנה כבר הגיש ח”כ מיקי זוהר חוק. חייבים לקבל את זה, גם אם זה לא המצב האידיאלי. למה לא דנים בהצעה הזו?”

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שס לא אצביע יותר
    21/04/2017 15:41
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. עד עכשיו הייתי שסניק דייי
    מספיק
    מהיום אצביע או יחד
    או ג’

  2. השבת תדרוש את עלבונה
    24/04/2017 00:39
    יהודי
  3. זה לא משחק