ליצמן מגיב תחת מתקפה • מסביר: מדוע ביקרתי אצל הרב ברלנד?

שר הבריאות יעקב ליצמן, שביקר השבוע אצל הרב אליעזר ברלנד שהורשע במעשים חמורים, מסביר במכתב ששיגר לעו"ד שרה מרקוביץ מדוע ערך את הביקור - שעורר זעם ציבורי: "לא נותן לגיטימציה למעשים החמורים"
אריה ריבקינד
כ"ד ניסן התשע"ז / 20.04.2017 15:50

שר הבריאות יעקב ליצמן וסגן שר החינוך מאיר פרוש ובנו ישראל, ראש העיר אלעד, ערכו – כפי שדווח בחרדים10, ביקור אצל הרב אליעזר ברלנד, מנהיג קהילת ‘שובו בנים’ של ברסלב, ששוחרר לפני חג הפסח למעצר בית מלא במלונית הממוקמת בצמוד לבית החולים הדסה עין כרם.

המפגשים, שהתקיימו בנפרד, גררו ביקורת ציבורית, על כך שנבחרי ציבור בחרו לבקר עבריין שהורשע על פי הודאתו במעשים חמורים.

בתגובה לפנייה של עורכת הדין שירה מרקוביץ, המייצגת את אחת המתלוננות, השיב שר הבריאות יעקב ליצמן: “עד היום, למרות בקשות חוזרות ונשמות סירבתי בתוקף לבקר את הרב ברלנד כל הזמן ששהה בבית הסוהר.

“עתה, לאחר שהוכרע דינו והוא שילם את חובו לחברה, נעניתי לבקרו  כמצוות ביקור חולים, ולסייעו בריפוי מחלתו”.

אחת המתלוננות נגד הרב ברלנד תקפה בשיחה עם חדשות 2 את המפגשים ואמרה: “זו בושה וחרפה. הם צריכים להתבייש על זה שהם הלכו לבקר את הבן אדם הזה. זו התמיכה והעידוד שאתם נותנים לכל האנשים האומללים שסבלו מאותו בן אדם רשע ואכזר? גועל נפש, תתביישו לכם”.

ליצמן

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איזה דין ואיזה נעליים?
    20/04/2017 16:53
    צורי
  1. האיש הזה יצא לחופשי מדוע? האם גם אסירים חולים אחרים מקבלים את הפרבילגיה שקיבל האנס ברלנד? האיפה ואיפה זועקת לשמים. כמו גם הצטדקותו של ליצמן שאיכשהו מתחמן אמיתות שלא היו.