חרדי דרש לכבות מסכי הטלוויזיה – ועיכב ההמראה במשך שעה • צפו

מטוס שעמד להמריא מקייב עוכב במשך שעה בשל דרישתו של נוסע חרדי לסגור את מסכי הטלוויזיה: "מי שרוצה סרט יש לו אייפון" • בסופו של דבר הסכים לשבת, וכיסה את עיניו ועיני ילדיו בכיסוי עיניים
יוסף גרינבוים
כ"ד ניסן התשע"ז / 20.04.2017 13:37

מטוס של חברת UP שיצא מקייב שבאוקראינה לתל אביב עוכב במשך שעה, לאחר שחרדי הציג דרישה לקפל את מסכי הטלוויזיה.

בסרטון, שצולם על ידי העיתונאי עמית הורסקי, נשמע החרדי אומר: “מי שרוצה סרט יש לו אייפון”. כמו כן נשמעת אחת הדיילות אומרת לחרדי: “אתה צריך לשבת להמראה ולנחיתה, הקברניט מחכה”.

דייל נוסף נראה אומר לאחד הנוסעים: “אנשים כבר שברו את הטלוויזיה. כשאומרים לשבת עם חגורה צריך לשבת בלי ויכוחים, כי אנחנו אומרים מה קורה במטוס הזה”.

“כל ניסיונות השכנוע של הצוות ושל הנוסעים לא עזרו”, כתב הורסקי בפוסט שפרסם בפייסבוק. “המטוס, שכבר היה מוכן על מסלול ההמראה, חזר לשרוול, הדלת נפתחה, אחד מאנשי הביטחון של אל על עלה, ואחרי תחנונים רבים הסכים הצדיק לשבת.

“אדגיש שעשרות החרדים שהיו על הטיסה גערו בסורר, הסבירו לו שמה שהוא עושה זה חילול השם ולקיחת זמן יקר מ-200 אנשים שנאלצים להתעכב בגללו, והתפתח ביניהם דין ודברים שלעיתים עלה לווליום גבוה. העיקר שהצדיק השתטח באומן”.

הורסקי הוסיף וכתב: “אמרתי לחרדי – שלבסוף מצא פתרון בכך שכיסה את עיני ילדיו בכיסוי עיניים, שאם הוא רוצה להחליט איך הטיסה תתנהל, מה יראו ומה לא, הוא יכול לטוס במטוס פרטי כמו כריסטיאנו רונאלדו”.

הוא סיכם: “הטיסה עצמה עברה בנעימים, הצוות היה אדיב, ואפילו קיבלתי הזמנה מחרדי מקסים ומתון שישב לידי לבוא לבקר אותו בכפר חב”ד”

תגובת חברת אל על לחדשות 10: “לקראת המראת טיסת up מקייב ly2654 סרב הנוסע להישמע להוראות הבטיחות ונמנע מלשבת ולהיחגר. לאחר שיחה עם אנשי צוות המטוס ולאחר שהובהר לו כי לא יוכל להמריא אם לא יישמע להוראות הנוסע התיישב במקומו והטיסה יצאה לדרכה. לבקשתו קיבלו הוא ובני משפחתו כיסויי עיניים”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צודק! פריצות בכל מקום
    21/04/2017 13:09
    נתנאל
  1. פרסומות לא צנועות, לבוש לא מכבד במרחב הציבורי, אלו דברים שפוגעים בציבור כל אחד בבית שלו יעשה מה שהוא רוצה, לא ברחוב!

  2. אדיוט
    24/04/2017 15:57
    שי
  3. שמעת על גזל זמן?!