מעל 20 עדויות: המשטרה מבקשת לחקור באזהרה את ניסן סלומינסקי

בלהב 433 פנו ליועמ"ש שיאשר לחקור את ח"כ סלומינסקי, לאחר שבידי צוות הבדיקה המיוחד נאספו מעל 20 עדויות • אורי אריאל, מתייצב לצידו: "אני מתפלל, מקווה ומאמין שחברי חבר הכנסת ניסן ייצא מזה זכאי"
אריה ריבקינד
כ"ד ניסן התשע"ז / 20.04.2017 10:16

צוות הבדיקה המיוחד בלהב 433 לבדיקת הטענות על ביצוע מעשים חמורים נגד חבר הכנסת ניסן סלומינסקי מהבית היהודי, סיים את איסוף העדויות – תוך שהוא מגיע למספר רב של נשים.

כעת הוחלט לזמן את הח”כ לחקירה באזהרה ובמשטרה פנו ליועץ המשפטי לממשלה, ד”ר אביחי מנדלבליט, וביקשו את אישורו לזימון. כפי המסתמן, היועץ המשפטי יאשר את הבקשה.

לפי דיווח בגלי צה”ל, בידי צוות הבדיקה המיוחד נאספו מעל 20 עדויות. הנשים רובן דתיות מתארות את אותה ההתנהגות.

כפי שדווח בחרדים10, פורום רבנים שהוקם לבדוק את הטענות, ובראשם הגאון רבי שמואל אליהו, רבה של צפת, זימן אליו את סלומינסקי, הציג בפניו את מה שנחשף בפניהם ובקשו ממנו לפרוש מהכנסת – אך סלומינסקי הכחיש את החשדות נגדו וסרב.

אחר כך הסכים להשעות עצמו זמנית מראשות ועדת החוקה של הכנסת.

השר אורי אריאל התייחס הבוקר (חמישי) לדיווח. “ניסן סלומיאנסקי חף מפשע עד שיוכח אחרת”, אמר אריאל בגל”צ. “יש לכל אחד, גם לי – גם לך וגם לניסן את חזקת החפות, כל זמן שלא הוכח אחרת.

“אם המשטרה שלא הודיעה את עמדתה רוצה לחקור – היא תחקור. אני מתפלל, מקווה ומאמין שחברי חבר הכנסת ניסן ייצא מזה זכאי וחף”, הוסיף.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שמאל צבוע
    20/04/2017 16:05
    חיפאי
  1. יזה עוד תגובות לצפות משמאלניים – אחת יותר מטומטמת משניה . או שדמוקרטיה ופסיקה “חפ מפשע עד שהוכח כי אשם” תופסת רק לשמאלניים” מריחים פה ממאה קילומטר שמדובר בנסיון שמאל להוציא מכנסת אחד מחברי ימין הפעילים . הלוואי שיסתיים הדבר כמו במקרה של אינון מגל