הארץ: הדתיים מסוכנים מחיזבאללה • ביבי: בזוי, הם איבדו את זה לגמרי

העיתונאי יוסי קליין השתלח בציבור הדתי לאומי: "מסוכנים יותר מהחיזבאללה. יותר מנהגים דורסים וילדות עם מספריים" • איילת שקד: "יוסי קליין, אני מרחמת עליך" • לפיד: "טקסט אנטישמי צרוף" • בנט: "שפל חדש"
אריה ריבקינד
י"ז ניסן התשע"ז / 12.04.2017 22:33

שר החינוך נפתלי בנט, הגיב הערב (רביעי) למאמר שהתפרסם בעיתון ‘הארץ’ – בו משתלח העיתונאי הבכיר יוסי קליין, בציבור הדתי-לאומי.

בנט צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “תמיד כשאתה חושב שעיתון הארץ הגיע לשיא השפלות, הוא מצליח להפתיע עם שפל חדש”.

גם השרה איילת שקד הגיבה: “יוסי קליין, אני מרחמת עליך וגם על עיתון הארץ שנותן במה להסתה כזו”.

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף בעמוד הפייסבוק שלו: “המאמר ב’הארץ’ מביש והזוי. הם איבדו את זה לגמרי. הציבור הדתי לאומי הוא מלח הארץ, בניו ובנותיו משרתים בצה”ל ובשירות הלאומי למען מדינת ישראל וביטחון ישראל. אני גאה בהם כמו רוב אזרחי המדינה”, כתב נתניהו – והוסיף: “‘הארץ’ צריך להתנצל”.

יו”ר יש עתיד, יאיר לפיד אמר בתגובה: “רועי קליין ז”ל מסוכן? אלעזר שטרן ועליזה לביא מסוכנים יותר מהחיזבאללה? הרב שי פירון מסוכן יותר מתאונות הדרכים? ועמנואל מורנו ז”ל, גיבור ישראל, גם אצלו ‘השקר הוא דרך חיים’? מה שפורסם כעת ב’הארץ’ נגד הציונות הדתית הוא טקסט אנטישמי צרוף”.

השר זאב אלקין הגיב: “כבר מזמן שהארץ לא נתנו במה לטקסט כה תואם את הקלישאות של התעמולה האנטישמית הכי זולה שיש. תחליפו במאמר של יוסי קליין את המלים ‘דתיים לאומיים’ ב’יהודים’ ותקבלו טקסט אנטישמי קלאסי, שבהחלט היה מוצא מקום של כבוד ב’דר שטירמר’ הנאצי”.

“אלף מאמרים מיוסי קליין ודומיו לא ישנו את העובדה שהציבור הציוני דתי הפך היום לחלק אינטגרלי מהנהגת מדינת ישראל בכל תחום. הפחד והשנאה מעבירים את נציגי האליטה השמאלנית על דעתם”.

במאמר, תחת הכותרת ‘מסוכנים יותר מחיזבאללה’ – טען קליין: “הדתיים הלאומיים מסוכנים. מסוכנים יותר מהחיזבאללה, יותר מנהגים דורסים וילדות עם מספריים. את הערבים אפשר להרוג, אותם לא”.

הוא המשיך והשתלח: “מה הם רוצים? להשתלט על המדינה ולנקות אותה מערבים. אם תשאלו, הם יכחישו. הם יודעים, שמוקדם מדי להיות כה גלויים. אל תאמינו להכחשות שלהם. הלאומיות הדתית שלהם היא לאומנות קיצונית, עטופה ביראת שמים חסודה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פירון קלדרון לא שייך לעסק.וכבר נפטרנו מסר החינוך הזה
    12/04/2017 22:45
    ״פירון״
  1. חבר עם לפיד נגד גדולי ישראל.