בערב החג: רקטה ששוגרה מסיני התפוצצה בחממה ביישוב באשכול

הרקטה, ששוגרה על ידי מחבלים מאזור חצי האי סיני הסבה נזק לחממה ביישוב יבול שבמועצה האזורית בעוטף עזה • נפגע חרדה כבן 50 טופל במקום • הרמטכ"ל: "גורמי טרור עושים מאמצים לשבש לנו את החג"
חיים טוויל
י"ד ניסן התשע"ז / 10.04.2017 12:42

מחבלים שיגרו הבוקר (שני) רקטה מאזור סיני לעבר המועצה האזורית אשכול בעוטף עזה.

הרקטה התפוצצה בחממה של היישוב חבול, הממוקם בדרום המועצה. גבר כבן 50 לקה בחרדה וטופל במקום על ידי אנשי מד”א. לחממה נגרם נזק.

עם שיגור הרקטה הופעלת התרעת צבע האדום בכמה יישובים באזור. תושבים דיווחו על שמיעת הדי פיצוצים.

הרמטכ”ל גדי איזנקוט אמר בגלי צה”ל בעקבות ירי הרקטה: “גורמי טרור עושים מאמצים לשבש לנו את החג. זו תזכורת לנו על המחויבות שיש לנו לספק ביטחון לישראל”.

גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית אשכול: ״לצערנו, השקט לו ציפינו בחג הופר בשיא ההכנות. אנו למודי ניסיון ויודעים להמשיך את שגרת החיים שלנו בצל המציאות. אנו מתכוונים להמשיך בשגרה ולא לתת לאירוע להעיב על שמחת החג שלנו. אנו נמצאים בקשר שוטף עם גורמי הצבא וכרגע אין שינוי בהנחיות לתושבים. האזור יפהייפיה ופורח ואני מזמין את עם ישראל לבוא לבקר כאן ולשמוח איתנו״.

מהמשטרה נמסר: “לפני זמן קצר דווח על ירי תלול מסלול לכיוון מועצה איזורית אשכול. אותרה נפילה בחממות בישוב יבול. דווח על נפגע חרדה אחד. במקום כח משטרתי וחבלן בדרכו לזירה”.

מוקדם יותר הבוקר הורה שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ לסגור את מעבר טאבה ולא לאפשר יציאת אזרחים ישראלים לכיוון סיני, עד לאחר חג הפסח.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות